تاثیر نقشه بر صنعت گردشگری
Post image

صنعت مسافرتی و جهانگردی غالباً از نقشه برداری برای ترویج مقصد تعطیلات ، جاذبه های محلی و بازاریابی آن استفاده می کند.

با نزدیک به 42 میلیون گردشگر امسال از انگلیس دیدن می کنند ، فرصتی بزرگ برای ایجاد جذابیت بصری از جهانگردی و مقصد در همه سطوح وجود دارد. در اینجا 3 قسمت وجود دارد که نقشه برداری می تواند نقش مهمی ایفا کند.

دولت محلی

چندین فرصت برای نقشه برداری در سطح محلی وجود دارد. مناطق روستایی و مراکز شهری ممکن است نیاز به ارتقاء جاذبه ها و مقصد محلی خود را برای اهداف تجاری یا گردشگری داشته باشند. مقامات محلی که قبلاً بودجه ای را برای اهداف مدیریت مقصد تعیین کرده اند ، ممکن است با طراوت و یا به دنبال راه حل نقشه برداری از این مزایا بهره مند شوند. یک نقشه مشخص ، دارای مناطق تجاری و تفریحی تعریف شده ، ابزار مهمی برای پیمایش و یافتن راه است. آنها همچنین به برجسته سازی امکانات و کارهایی که می توانند در منطقه مشاهده و انجام دهند کمک می کنند. اخیراً چنین پروژه ای را برای منطقه بهبود تجارت (BID) در Stratham ، لندن به اتمام رسانده ایم.

اردوگاه ها و RV ها

در این زمان از سال ، به طور طبیعی فعالیت در مورد رزرو کاروان و کمپ های مسافرتی انجام می شود. بیش از موارد جزئی ، یک نقشه خوب از یک سایت کمپینگ می تواند به فروش سایت قبل از اقامت ، نمایش ویژگی ها و امکانات موجود کمک کند. هنگامی که سایت در سایت قرار گرفت ، یک نقشه خوب حتی می تواند باعث بهبود بازدید کنندگان از محیط و طبیعت دلپذیر آنها شود. به عنوان مثال شخصی که قصد مسافرت را دارد به سایت گردشگری کجارو مراجعه می کند و از روی نقشه های آن جاهای مورد نظرش را پیدا می کند. مثلا نقشه استان مازندران را می توانید از سایت گردشگری مسافریم مشاهده کنید. (اینجا کلیک کنید)

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : امین پارسیان
تاریخ : پنج شنبه 2 مرداد 1399