خرید سرویس خواب کودک

سن مناسب برای آموزش خواب چیست؟
اکثر مربیان خواب می گویند زمان ایده آل برای شروع آموزش خواب (یا ترویج خواب مستقل ، لزوماً با استفاده از روش فریاد زدن) بر اساس رشد کودک شما است ، اما معمولاً جایی بین چهار تا شش ماه است ، زمانی که کودک شما پناه می برد. وقت زیادی برای عادت دادن به پرستاری یا تکان دادن برای خوابیدن داشت. جنیفر گاردن ، یک متخصص کاردرمانی که Sleepdreams را در ونکوور اداره می کند ، توضیح می دهد در این مرحله ، بسیاری از نوزادان از نظر رشد از نظر آمادگی مهارت به خواب رفتن را نیز فرا می گیرند. در حدود چهار ماهگی ، برخی از نوزادان دچار رگرسیون خواب می شوند زیرا چرخه خواب آنها تغییر می کند و هر دوره چرخه خواب کمتری دارد. مک گین می گوید: "زمان خوبی برای کار روی مهارت های خواب مستقل است." خواب دیگر نوزادان در این زمان از ریل خارج می شود زیرا آنها در حال کار روی مهارت های جدید مانند حرکت در اطراف و غلتیدن هستند. برخی از والدین تصمیم می گیرند قبل از شروع یک روش آموزش خواب منتظر بمانند تا اوضاع برطرف شود ، اما شما مجبور نیستید که این کار را انجام دهید.

اگر کودک شما از شش ماه بزرگتر است ، نگران نباشید ، مک گین می گوید: "ایجاد عادت های خوب خواب هرگز دیر نیست." دیکینسون می گوید که او نه ماه را از نظر خواباندن نوزادان در طول شب ، کمی نقطه شیرین پدر و مادر می داند. وی توضیح می دهد: "آنها در سن خوبی برای درک روال هستند و نیازی به غذا خوردن در طول شب ندارند."

سن کودک شما ممکن است تعیین کند که شما چه نوع روش آموزش خواب را انتخاب کنید. می توانید یک تکنیک آرام shush-pat را با یک کودک پنج ماهه امتحان کنید ، اما به دلیل اعتراض (گریه یا فریاد) در مورد چیدمان جدید برای خواب ، مجبور خواهید شد یک کودک یک ساله را در گهواره بگذارید. قبل از چهار ماه یک روش رسمی آموزش خواب را امتحان نکنید ، تا زمانی که کودک شما بتواند مدت زمان بیشتری را بین فیدها ادامه دهد و ریتم شبانه روزی آنها شروع به رشد کند. (بسیاری از نوزادان در این سن هنوز در شب تغذیه می کنند - برخلاف تصور عمومی ، آموزش خواب مترادف با از شیر گرفتن کودک نیست.) دیکینسون می گوید بسیاری از نوزادان چهار ماهه از نظر بیولوژیکی قادر به گذراندن شب بدون تغذیه هستند ، اما این بدان معنا نیست که اگر روش های دیگر آرام سازی آنها م .ثر نیست ، نباید به آنها پاسخ دهید و به آنها غذا دهید. از آنجا که همه شرایط متفاوت است ، ما توصیه می کنیم قبل از اینکه از غذاهای شبانه کودک خودداری کنید با پزشک خود مشورت کنید.

1. بررسی و کنسول (همچنین به عنوان روش Ferber ، انقراض فارغ التحصیل ، انتظار مترقی یا روش فاصله شناخته می شود)
در روش کنترل و کنسول تنوع زیادی وجود دارد ، اما اصول کلی آن یکسان است: شما می خواهید در فواصل از پیش تعیین شده به بررسی کودک خود ادامه دهید اما هرگز او را بخورید و خواب ندهید ، زیرا این بدان معنی است که خوابیدن به تنهایی.

پس از گذراندن روال قبل از خواب ، کودک خود را در گهواره خود قرار دهید ، از اتاق خارج شوید و مدت زمان مشخصی (مثلاً یک دقیقه) صبر کنید. سپس وارد شوید و با کلماتی مانند "مامان شما را دوست دارد" یا نوعی لمس ، مانند مالش یا لم دادن ، به کودک اطمینان دهید. مک گین می گوید ترجیح دارد کودک را تحویل نگیرید. از طرف دیگر ، گاردن این روش را برای نوزادان هفت ماه به بالا ذخیره می کند. (به نظر وی ، نوزادان کوچکتر نیاز به حضور والدین دارند تا بدانند که آنها را رها نکرده اند ، به خصوص اگر آنها خود را در یک دیوانگی کار کرده اند.)

به ترک ادامه دهید و سپس آنها را بررسی کنید ، فاصله زمانی بین بازدیدها را افزایش دهید تا زمانی که به 10 یا 15 دقیقه برسید ، و فقط آن را نگه دارید تا آنها به خواب بروند. وقتی آنها از خواب بیدار می شوند ، فواصل بررسی و کنسول را دوباره از اول شروع می کنید.

کار این روش ممکن است یک هفته طول بکشد ، اما شما باید پس از چند شب پیشرفت را مشاهده کنید. بسیاری از کارشناسان توصیه می کنند که برای اطمینان خاطر خود ، یک یادداشت آموزش خواب داشته باشید. برخی والدین دریافتند که رفتن به داخل اتاق کودک را حتی بیشتر تشدید می کند و ممکن است روشی مستقیم تر مانند نابودی کامل را در نظر بگیرند.

2. انقراض یا فریاد آن (CIO)
ایده پشت انقراض (یا انقراض کامل برای تمایز آن از انقراض فارغ التحصیل شده) این است که شما می خواهید با عدم پاسخ به آن رفتار (گریه) را خاموش کنید. مانند روش چک و کنسول ، برنامه قبل از خواب را طی کنید ، آنها را در تختخواب خود بیدار کنید ، شب بخیر بگویید و بیرون بروید. این مطمئناً بحث برانگیزترین روش آموزش خواب است و حتی متخصصان در مورد اینکه بعد باید چه کاری انجام دهید اختلاف نظر دارند - همه اینها بستگی دارد که کودک شما در کدام مرحله از رشد قرار دارد و همچنین اینکه برای والدین مفید است.

به عنوان مثال ، مک گین پیشنهاد می کند کودک خود را تا صبح بگذارید ، مگر اینکه از قبل تعیین کرده باشید که او هنوز هم به غذای شبانه احتیاج دارد. مک گین می گوید: "آن شب اول می تواند خشن باشد." "آنها هر ساعت می توانند گریه کنند."

از طرف دیگر ، میتلمن به والدین توصیه می کند حداقل قبل از بازگشت به اتاق حداقل یک یا دو بیدار بمانند. سپس ، اگر کودک بعد از نیمه شب از خواب بیدار شد ، او معتقد است که اشکالی ندارد که دوباره به خانه برگردید ، برای چند دقیقه کودک خود را آرام کنید و سپس دوباره ترک کنید. وی همچنین اگر کودک شما هنوز به آنها نیاز دارد ، از برنامه ریزی در خوراک های منظم شبانه پشتیبانی می کند.

والدین اغلب از رفتن به این مسیر مردد هستند و نگران این هستند که چه میزان گریه به وجود می آورد. در حالی که مک گین انکار نمی کند که در ابتدا ممکن است دشوار باشد ، او دریافت که والدین اغلب از سرعت کار شگفت زده می شوند. او می گوید: "بله ، گریه زیاد است ، اما کوتاه مدت است." "ممکن است برای دو تا سه شب زیاد گریه کنید ، اما پس از آن هر شب کمتر و کمتر می شود." او می گوید شما باید سه یا چهار شب بهبود چشمگیری در این روش داشته باشید اما اضافه می کند که قبل از تعیین اینکه موثر نیست ، یک هفته امتحان آن مهم است.

3. روش صندلی
این یک روش آموزش تدریجی خواب است (مک گین برای اجرا برنامه دو هفته ای به مشتریان خود می دهد) و از طرف والدین نیاز به نظم و انضباط زیادی دارد. دوباره کودک خود را برای خواب آماده می کنید ، اما به جای اینکه از اتاق خارج شوید ، روی صندلی کنار تخت نشسته اید. هنگامی که آنها به خواب می روند ، از اتاق خارج شوید ، اما هر بار که از خواب بیدار می شوند ، دوباره روی صندلی بنشینید تا دوباره بخوابید. هر چند شب ، صندلی را بیشتر و بیشتر دور کنید تا زمانی که از اتاق خارج نشوید.

مک گین می گوید: "طرفدار این روش این است که مادر یا پدر آنجا هستند و حضور دارند." "اما مشکل ، احتمالاً هنوز هم گریه هایی وجود خواهد داشت ، و اکنون کودک در حال تماشای گریه شما است. واقعاً سخت است که با این روش سازگار باشم. "

میتلمن این روش را به مشتریان خود توصیه نمی کند زیرا او می گوید وجود پدر و مادر در اتاق اما عدم پاسخگویی به کودک گیج کننده است و بسته به سن کودک و مرحله رشد ، ممکن است تحریک بیش از حد نیز باشد. او می گوید: "آنها می توانند تا حدی تشدید شوند که نتوانند خود را آرام کنند."

منبع: https://ninimod.com/bed-sets/


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : امین پارسیان
تاریخ : یک شنبه 4 ارديبهشت 1400