اهمیت گردشگری در اقتصاد و مشاغل - قشم گردی

گردشگری برای موفقیت بسیاری از اقتصادهای سراسر جهان حیاتی است. در مقصد میزبان مزایای مختلفی از گردشگری وجود دارد. گردشگری درآمد اقتصاد را افزایش می دهد ، هزاران شغل ایجاد می کند ، زیرساخت های یک کشور را توسعه می دهد و حس تبادل فرهنگی را بین خارجی ها و شهروندان ایجاد می کند.

تعداد مشاغل ایجاد شده توسط گردشگری در بسیاری از مناطق مختلف قابل توجه است. این مشاغل نه تنها بخشی از بخش گردشگری هستند ، بلکه ممکن است شامل بخش کشاورزی ، بخش ارتباطات ، بخش بهداشت و بخش آموزشی باشند. بسیاری از گردشگران برای تجربه فرهنگ مقصد میزبانی ، سنت های مختلف و غذاشناسی سفر می کنند. این مورد برای رستوران های محلی ، مراکز خرید و فروشگاه ها بسیار سودآور است. ملبورن ، جمعیت استرالیا بسیار تحت تأثیر گردشگری است. جمعیت آن حدود 4 میلیون نفر است و حدود 22000 شهروند فقط در بخش گردشگری استخدام می شوند.

دولت هایی که درصد زیادی از درآمدشان به گردشگری متکی هستند ، سرمایه گذاری زیادی در زیرساخت های کشور انجام می دهند. آنها می خواهند گردشگران بیشتر و بیشتر به کشورشان سفر کنند ، این بدان معنی است که امکانات ایمن و پیشرفته لازم است. این امر منجر به جاده ها و بزرگراه های جدید ، پارک های توسعه یافته ، بهبود فضاهای عمومی ، فرودگاه های جدید و احتمالاً مدارس و بیمارستان های بهتر می شود. زیرساخت های ایمن و نوآورانه امکان گردش روان کالاها و خدمات را فراهم می کند. علاوه بر این ، مردم محلی فرصتی برای رشد اقتصادی و آموزشی را تجربه می کنند.

گردشگری یک تبادل فرهنگی بین گردشگران و شهروندان محلی ایجاد می کند. نمایشگاه ها ، کنفرانس ها و رویدادها معمولاً خارجی ها را به خود جلب می کند. مقامات سازمان دهنده معمولاً از هزینه های ثبت نام ، فروش هدیه ، فضاهای نمایشگاهی و فروش حق چاپ رسانه سود کسب می کنند. علاوه بر این ، گردشگران خارجی تنوع و غنی سازی فرهنگی را در کشور میزبان به وجود می آورند.

گردشگری یک فرصت عالی برای بیگانگان است تا با یک فرهنگ جدید آشنا شوند ، اما همچنین فرصت های زیادی را برای شهروندان محلی ایجاد می کند. این به کارآفرینان جوان اجازه می دهد محصولات و خدمات جدیدی را ایجاد کنند که فقط برای ساکنان محلی ساکن نباشد. علاوه بر این ، ساکنان مزایای ناشی از گردشگری در کشور خود را تجربه می کنند.

منبع: https://qeshmgardi.com/

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : امین پارسیان
تاریخ : شنبه 28 فروردين 1400
بوی خوب یعنی چه؟

عطر: این موضوع به اندازه غذا پیچیده است و سلیقه های فردی ما به طرز چشمگیری متفاوت است. رایحه مورد علاقه یک زن می تواند میگرن واقعی به دیگری بدهد. از نظر احساسی ، ما ممکن است عطرهای خاصی را با دوران کودکی ، اولین عشق هایمان ، احساس سبک شخصی خود مرتبط کنیم. جای تعجب نیست که ارزش صنعت عطر ایالات متحده بیش از 40 میلیارد دلار است.

برای خرید عطر و ادکلن مردانه به فروشگاه خوش آرا مراجعه کنید.

اما درست مثل غذا ، عطرها فقط به ترجیحات فردی مربوط نمی شوند بلکه کل فرهنگ ها را منعکس می کنند. در ایالات متحده ، نظرات ما در مورد بوی "خوب" ، به همان اندازه شخصی بودن ، کاملاً متفاوت از آنچه مردم مسکو یا توکیو یا دبی ترجیح می دهند متفاوت است. برداشت فقط متفاوت است. ما تا قبل از بازدید اخیر از Scent Bar ، یک بوتیک عطر مستقل در لس آنجلس ، که صدها عطر کمیاب از کشورهای مختلف را در خود جای داده است ، واقعاً هرگز این واقعیت را مورد توجه قرار نداده بودیم. مکان هالیوود غربی.
فرانکو رایت ، بنیانگذار Scent Bar ، هزاران مشتری از سراسر جهان می بیند و با ترجیحات رایحه هر فرهنگ بسیار آشنا شده است. همانطور که به نظر می رسد ، تاریخ ، سنت و حتی آب و هوا همه از طعم خاص عطر یک کشور خبر می دهند.

اگرچه جالب است که در تمام بازارها نقاط مشترکی وجود دارد. رایت به ما می گوید: "یک چیزی که ما می دانیم این است که عطرهای" تازه "و" به سبک مدرن "همچنان در بین هر کشور و هر مشتری محبوب هستند." یکی از رایحه هایی که به نظر می رسد همه فرهنگ ها را به هم پیوند می دهد Escentric Molecules Molecule 01 (80 دلار) ، یک عطر منحصر به فرد از چوب صندل که از نظر هر فرد پوشیده بویی متفاوت دارد و پرفروش ترین شماره Scent Bar است. رایت درباره این محصول می گوید: "این کاملا باورنکردنی است."

اما بیشتر رایحه ها چندان متنوع نیستند. کنجکاو هستید که ببینید "بوی خوب" در سراسر جهان به چه معناست؟

ژاپن و کره جنوبی
این مشتری تمایل دارد به سمت رایحه های زیبا و سخت پیدا شود که لطیف و مرکبات است. همانطور که رایت به ما می گوید ، در فرهنگ ژاپنی استفاده از رایحه های شدید اهانت آور تلقی می شود ، بنابراین رایحه های سبک و کم رنگ مورد تقاضا هستند.

از بزرگترین فروشندگان Scent Bar برای مشتریان ژاپنی و کره جنوبی می توان به Always Transparent Blue by A Lab on Fire (125 دلار) و L'Original توسط Andrée Putman (85 دلار) اشاره کرد.

رایت اضافه می کند که آنها اخیراً از مارک معروف پاریسی Parfums de Nicolaï یاد گرفته اند که عطر فروش شماره یک آن به ژاپن چای انجیر (157 دلار) است ، یک انتخاب "بسیار سبک و نرم میوه ای".


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : امین پارسیان
تاریخ : شنبه 28 فروردين 1400