لاریجانی:آمریکایی‌ها بدانند این گام اول بود/مجلس همچنان پیگیر است

لاریجانی:آمریکایی‌ها بدانند این گام اول بود/مجلس همچنان پیگیر است

  • لاریجانی:آمریکایی‌ها بدانند این گام اول بود/مجلس همچنان پیگیر است

    رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصویب قانون «مقابله با طرح مقابله با اقدامات تروریستی آمریکا در منطقه» در مجلس گفت: آمریکایی‌ها بدانند این گام اول بود.

    به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و پس از بررسی جزئیات طرح یک فوریتی مقابله با اقدامات ماجراجویانه و تروریستی آمریکا در منطقه، تمام مواد این طرح به صورت یکجا به رأی گذاشته شده و نمایندگان با ۲۲۸ رأی موافق، ۱ رأی مخالف و ۲ رأی ممتنع از مجموع ۲۴۲ نماینده حاضر در صحن به این طرح رأی موافق دادند.

    علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی پس از پایان بررسی و تصویب این طرح، با تشکر از نمایندگان مجلس و به ویژه کمیسیون امنیت ملی که در دو ماه اخیر وقت زیادی بر روی این طرح گذاشته اند، اظهار داشت: بخش‌های دیگر کشور هم که در زمینه‌های نظامی و هسته‌ای صاحب نظر هستند، در تدوین این طرح مشارکت کردند که مجلس این گام را با صلابت بردارد.

    وی تأکید کرد: آمریکایی‌ها بدانند که این گام اول بود که مجلس برداشت و ما ضمن اینکه با احتیاط گام برداشته ایم، ۱۶ مورد اقدامات دیگر هم در هیئت نظارت بر برجام نیز تصویب شده که اجرا خواهد شد.

    لاریجانی ادامه داد: در همین طرح هم در ماده ۱۰ دولت را موظف کرده ایم که اگر دولت آمریکا در رابطه با تحریم‌ها کارهایی انجام داد که مخالف برجام بود، باید اقدامات متقابل هم در زمینه هسته‌ای و هم در سایر امور انجام دهد و به مجلس شورای اسلامی گزارش بدهد.

    رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وزارت امور خارجه و وزارت اطلاعات نیز با جدیت وظایفشان را در این قانون دنبال کنند و مجلس نیز همچنان پیگیر است و اقدامات آمریکا را مستمرا رصد می‌کند.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : امین پارسیان
تاریخ : یک شنبه 22 مرداد 1396
جوان ایرانی مقیم استرالیا بعد از سفر به ایران به یک دختر تجاوز کرد/دختر بعد از تجاوز خودکشی کرد

جوان ایرانی مقیم استرالیا بعد از سفر به ایران به یک دختر تجاوز کرد/دختر بعد از تجاوز خودکشی کرد - باز خبر

  • جوان ایرانی مقیم استرالیا بعد از سفر به ایران به یک دختر تجاوز کرد/دختر بعد از تجاوز خودکشی کرد - باز خبر

    بازخبر /  او با چشمانی اشکبار به کارآگاهان گفت: «مدتی قبل یکی از دوستانم مرا با سعید آشنا کرد که خودش را خواننده و تهیه‌کننده کلیپ‌های موسیقی معرفی می‌کرد. من هم از محل زندگی‌مان در یکی از شهرهای جنوبی کشور با هزارشوق و ذوق خودم را به تهران رساندم.

    سعید که برای استقبال ازمن به فرودگاه آمده بود مرا به فردیس کرج برد تا آپارتمان و دفتر کارش را نشانم دهد. اما چند ساعتی از دیدار حضوری‌مان نگذشته بود که سعید مرا در خلوتگاهش زندانی کرد و بعدهم مورد تعرض قرار داد. من که حسابی ترسیده بودم به بهانه‌ای از آن آپارتمان گریختم و خودم را به نگهبان ساختمان رساندم و تقاضای کمک کردم.» این درحالی بود که براساس گزارش پلیس، دختر جوان پس از طرح این شکایت به محل زندگی‌اش بازگشته و پس از چند روز به خاطر رفتار شیطانی پسر جوان، خودش را حلق آویز کرده بود.سرانجام پرونده این جنایت هولناک پس ازتحقیقات تکمیلی در دستور رسیدگی دادگاه کیفری یک استان البرز به ریاست قاضی رنجبر و قاضی یزدان‌پور – مستشار دادگاه – قرارگرفت و پسرشیطان صفت اواخر هفته گذشته پای میزمحاکمه ایستاد.در ابتدای جلسه دادگاه نماینده دادستان متن کیفرخواست را بیان کرد و از دادرسان دادگاه خواستاراشد مجازات برای متهم شد.آنگاه سعید (متهم پرونده)برای پاسخگویی به سؤالات دادگاه پای میز محاکمه ایستاد:
    چند سال‌داری و تحصیلاتت چقدر است ؟  ۲۸ ساله‌ام و دیپلمه هستم.
    قبل از اینکه بازداشت شوی شغلت چه بود؟ من در استرالیا راننده خودروی سنگین برای جابه جا کردن چوب مخصوص خانه‌سازی بودم. علاوه برآن خوانندگی و نوازندگی هم می‌کردم.
    چه شد که به ایران آمدی؟ از شرکت بیرون آمده بودم و به خاطر بیکاری مجبور شدم به ایران برگردم.
    چند سال در استرالیا اقامت داشتی؟ تقریباً چهار سال
    چطوری با هانیه آشنا شدی؟ او را یکی از دوستانم به من معرفی کرد.
    به چه منظور؟ می خواستم در کلیپی که قرار بود درست کنم از او استفاده کنم.
    این کلیپ به سفارش کجا بود؟ برای خارج از کشور. می‌خواستم ضبط کنم برای شرکت در مسابقه آواز…
    چرا همان دختری که هانیه را معرفی کرد این کار را نپذیرفت؟ او گفت نامزد دارد.
    از چه طریق همدیگر را شناختید؟قبل از اینکه در فرودگاه همدیگر را ببینیم از طریق تلگرام باهم آشنا شده بودیم.
    چرا هانیه همکاری تو را در ساخت کلیپ نپذیرفت؟چون در این کلیپ می‌بایست بدون پوشش می‌بود و برای همین قبول نکرد.
    تو قبلاً کلیپ درست کرده بودی؟نه، کلیپی تهیه نکرده بودم.
    چرا خودت را تهیه‌کننده معرفی کردی درحالی که فقط یک راننده در استرالیا بودی؟من خوانندگی می‌کردم، نوازنده هم بودم…
    وقتی هانیه را در فرودگاه دیدی او را کجا بردی؟به آپارتمانم.
    چرا به او تعرض کردی؟خودش راضی بود.
    اگر راضی بود پس چرا از آپارتمانت فرار کرد و به نگهبان ساختمان پناه برد و بعدهم به زندگی‌اش پایان داد؟!در حالی که پسر جوان برای این سؤال هیچ پاسخی نداشت و سکوت کرده بود.
    قضات ختم جلسه را اعلام کرده و برای تصمیم‌گیری وارد شور شدند.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : امین پارسیان
تاریخ : یک شنبه 22 مرداد 1396
قرارداد جدید رنو روی کاغذ خوب است/ ضمانت‌ اجرای این قرارداد مشخص نیست

قرارداد جدید رنو روی کاغذ خوب است/ ضمانت‌ اجرای این قرارداد مشخص نیست

  • قرارداد جدید رنو روی کاغذ خوب است/ ضمانت‌ اجرای این قرارداد مشخص نیست

    دبیر انجمن صنایع همگن قطعه‌سازان خودرو گفت: نگران این هستیم که اجرای قرارداد رنو آن هم با این سطح از سرمایه گذاری با ابهاماتی همراه شود زیرا هنوز ضمانت های اجرای این قرارداد مشخص نیست.

    به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری دانشجو، آرش محبی نژاد، دبیر انجمن صنایع همگن قطعه سازان خودرو با بیان این موضوع که قرارداد جدید رنو بر روی کاغذ خوب و تمام شروط وزارت صنعت و منافع ملی را رعایت کرده است، اظهار داشت: ما نگران این هستیم که اجرای این قرارداد بین المللی آن هم با این سطح از سرمایه‌گذاری با ابهاماتی همراه شود، زیرا هنوز ضمانت‌های اجرای این قرارداد مشخص نیست.
    وی با بیان اینکه هنوز مشخص نیست بعد از تغییر دولت یا وزرا مفاد این قرارداد به صورت دقیق اجرایی خواهد شد یا نه، افزود: ما نگران داخلی سازی ۴۰ درصدی و حتی ۷۰ درصدی محصولات در این قرارداد هستیم، زیرا تجربه ثابت شده است با وجود اسناد بالادستی قوی دولت‌ها و مجلس این اسناد را به صورت سلیقه‌ای اجرا کرده اند.
    دبیر انجمن صنایع همگن قطعه‌سازان خودرو تصریح کرد: امروز صنعت قطعه سازی کشور با مشکلات متعددی روبه رو است که در این زمینه برای رفع مشکلات و اجرای قراردادهای جدید داخلی سازی باید زیرساخت‌های لازم انجام شود.

    به همین منظور اعلام می‌کنیم در حال حاضر صنعت قطعه سازی کشور نیازمند ۳ میلیارد یورو سرمایه‌گذاری ارزی و ۱۰ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری ریالی است.
    محبی نژاد با بیان اینکه براساس قرارداد جدید رنو باید تا اواخر سال ۹۷ داخلی سازی ۴۰ درصدی انجام شود، گفت: در برنامه ریزی‌ها داخلی سازی ۷۰ درصدی آنهم ظرف ۳ سال تدوین شده است که به اعتقاد ما برای رسیدن به این رقم باید از همان روز امضاء قرارداد روند داخلی سازی آغاز شود تا بتوانیم به برنامه‌ریزی‌ها دست پیدا کنیم.
    منبع: پردیس خودرو


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : امین پارسیان
تاریخ : شنبه 21 مرداد 1396
فیلم/ ادای دین مهدی طارمی به امام رضا(علیه السلام)

فیلم/ ادای دین مهدی طارمی به امام رضا(علیه السلام)


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : امین پارسیان
تاریخ : شنبه 21 مرداد 1396
زخمی شدن یک صهیونیست در عملیات استشهادی

زخمی شدن یک صهیونیست در عملیات استشهادی

  • زخمی شدن یک صهیونیست در عملیات استشهادی

    رسانه‌های خارجی از زخمی شدن یک صهیونیست در تازه‌ترین عملیات استشهادی فلسطینی‌ها در قدس اشغالی خبر دادند.

    به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از روسیا الیوم، محله المصراره در قدس اشغالی امروز شاهد عملیات استشهادی فلسطینی‌ها بود.

    در این عملیات که با سلاح سرد انجام شد یک صهیونیست به صورت جزئی زخمی شد.

    پلیس رژیم صهیونیستی در این رابطه اعلام کرد که یک زن فلسطینی را در قدس به اتهام تلاش برای انجام عملیات با سلاح سرد بازداشت کرده است.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : امین پارسیان
تاریخ : شنبه 21 مرداد 1396
رفع خطای 1009 در اپل آیدی

به صورت ۱۰۰% تضمینی پس از مطالعه این مقاله مشکل خطای ۱۰۰۹ اپل شما برطرف خواهد شد. توضیحات کامل خطای ۱۰۰۹، جزئیات و علت خطا، راهکار رفع خطا و آموزش های امنیتی پس از آن را در این مقاله خواهید خواند.

آموزش رفع خطای Error 1009 اپل

میخوایم برنامه از آیتیونز دانلود کنیم یا یه اپلیکیشن آپدیت کنیم با پیام خطای ۱۰۰۹ مواجه میشیم. گاهی بدون پیام خطای ۱۰۰۹ با پیام cannot connect to itunes مواجهیم.

علت خطای Error 1009 چیست؟

علت تحریم ایران توسط اپل است. اپل اجازه اتصال گوشی شما از ایران را به سرور هایش نمیدهد.

جزئیات و چگونگی خطای Error 1009

هر دستگاهی که به اینترنت متصل میشود یک آدرس منحصر به فرد به نام IP به در اینترنت دارد. در ایران با هر بار اتصال به اینترنت این آدرس IP تغییر میکند که به آن آدرس IP داینامیک میگویند. اما در یک بازه یا رنج IP مشخص. یعنی وقتی از ایران متصل به اینترنت میشوید IP شما از ایران است. پس با استفاده از این آدرس هر وبسایت یا وبسرویس میتواند تشخصی دهد که مشتری از کدام منطقه و کشور در دنیا در حال اتصال و اخذ سرویس است. شما از ایران به اپل وصل میشوید و تقاضای آپدیت یا دانلود برنامه به اپل استور میدهید. اپل شما را refuse میکند و به شما که از ایران متصل میشوید سرویس نمیدهد.

راهکار رفع خطای Error 1009

با توجه به توضیحات بالا راهکار تغییر IP به صورت مجازی است. یعنی باید ماسک IP انجام داد. یکی از ابزار تغییر IP استفاده از V.P.N است. دقت کنید که V.P.N همیشه به مفهوم فیلتر شکن نیست و در ایران درک اشتباه از آن بین مردم وجود دارد.

منبع : http://appleidsaz.blogfa.com/post/3



:: برچسب‌ها: رفع خطای 1009 در اپل آیدی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : امین پارسیان
تاریخ : شنبه 21 مرداد 1396
تراکتورسازی و سایپا امتیازات را تقسیم کردند

SNN.ir - .: Student News Agency :. - خبرگزاري دانشجو

  • SNN.ir - .: Student News Agency :. - خبرگزاري دانشجو

    به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تراکتورسازی و سایپا در چارچوب دیداری از هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت 15 و 15 دقیقه در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف یکدیگر رفتند.

    در نهایت این بازی با نتیجه صفر بر صفر به پایان رسید.

     پیام حیدری 

     محمدرضا منصوری، سعید قاسمی و کمیل غلامی

     جاسم کرار و محمد ایرانپوریان از تراکتورسازی، ایوب کلانتری،حامد لک، امید خالدی و محمد رضا خلعتبری از سایپا

     

    اتفاق مهم بازی

    دقیقه 34 شیطنت و ضربه پای جاسم کرار به بازیکن سایپا یک کارت زرد برای این بازیکن به همراه داشت.

    دقیقه 68 ارسال امید خالدی با ضربه سر محمدرضا خلعتبری از کنار دروازه به بیرون رفت.

    دقیقه 70 ارسال از جناح راست با ضربه سر جاسم کرار همراه شد که توپ از کنار دروازه به بیرون رفت.

    دقیقه 74 فرزاد حاتمی با یک پاس دقیق در محوطه جریمه صاحب توپ شد که شوت او را حامد لک به زیبایی دریافت کرد.

    دقیقه 82 ارسال کرنر از جناح راست با ضربه سر هادی محمدی به شکلی خطرناک از کنار دروزاه سایپا به بیرون رفت.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : امین پارسیان
تاریخ : جمعه 13 اسفند 1395
نوشته جالب کیمیایی درباره اسکار اصغر فرهادی

نوشته جالب کیمیایی درباره اسکار اصغر فرهادی - ایران ناز

  • نوشته جالب کیمیایی درباره اسکار اصغر فرهادی - ایران ناز

    فیلم فروشنده اصغر فرهادی توانست در مراسم اسکار 2017 جایزه بهترین اسکار بهترین فیلم خارجی را کسب کند . این اتفاق مهم ، واکنش بسیاری از بازیگران و هنرمندان را در پی داشته است . مسعود کیمیایی یکی از کارگردانان برجسته و مهم کشورمان نیز در واکنش به اسکار اصغر فرهادی نوشت : «اصغر فرهادي را حسادت نکنيم… عشق کنيم. آزار ندهيم حتي بازي را از ترامپ بردن خوش است.»

    به گزارش ایران ناز مسعود کيميايي در یادداشتی نوشت:

    «براي اصغر فرهادي مي‌نويسم

    ما… عاشقان نوجوان فقيري بوديم که هر آن چه داشتيم رؤيا بود.

    پول‌هاي خرد براي ما پول بود.

    پول‌هاي فلزي براي سلماني، حمام. جوراب. لباس که سالانه بود و فقط براي عيد بود و آن دستبرد بي‌گناه از جيب پدر و آن پول‌هاي خرد که ميان پاشنه‌کش و ناخن‌گير ميان دو انگشت بايد ماهرانه و بي‌صدا گير مي‌کرد که پدر را از خواب بعدازظهر بيدار نکند. پدر سال‌هاي بعد گفت همه را مي‌دانسته حتي براي سينما.

    سه تومان کافي بود.

    حالا لاله‌زار، سينما رکس، ماجراي نيمروز، سينما ماياک که سقفش با ديوارهايش چادر بود.

    دوازده تا گري کوپر «سکار برده». مي‌نوشتند سکار الف آن کنار دو مي‌شد دوازه سکار. گري کوپر رفت ميان رؤياها.

    اسپنسر تريسي دو سال پشت هم ٣٨-٣٩ اسکار برد.دوتايي‌ها خيلي کم بودند.

    کاترين هپبورن، چرا فردريک مارچ دواسکاري با بوگارت در فيلم ساعات نااميدي نقش دوم بازي کرد؟

    ارنست بورگناين سياهي‌لشگر فيلم ورا کروز، يک نقش خوب، ١٩٥٥، مارتي قصاب را بازي کرد. اسکار يک گرفت داره مي‌ره براي دوميش و حالا خيلي‌هاي ديگر

    اما داستان ما ادامه داشت باز همان لاله‌زار بود و سينما رکس راه‌رفتن و راه‌رفتن

    و بليت يک تومان و هشت ریال

    اسکار و اسکار

    ما بزرگ‌تر شديم، من دستياري کردم، به رؤياها مي‌خواستم نزديک شوم، جان‌کندن بود و همان فقر و رؤيا دواسکاري‌ها را چندتايي در مولن‌روژ ديدم.

    گري کوپر، ويليام وايلر، بيلي وايلدر، رؤياهاي من به اندازه يک سلام به آنها به اين دنيا مي‌آمد و باز رؤيا مي‌شد.

    حالا… اصغر فرهادي دواسکاره شد

    اصغر فرهادی خودمون، خودم، يک دواسکاري رفيق ما شد.

    حالا مي‌فهمم آن‌ همه رؤيا و راز در آسمان بي‌ستاره ما، يک جايي، در آستانه پيري من از راز بيرون آمد و شد اصغر فرهادي، من هم همراه دوستانم که ساختيم، جون کنديم تا سهم من شد گوزن‌ها و سرب و جرم… و قاتل اهلي

    اين راه پر از تيغه‌هاي حسادت است، بايد روي آنها راه رفت و لبخند زد، احترام آنهايي که راه گشودند که اصغر فرهادي اين معرفت‌ها و دانستگي‌ها را خوب دارد و کار کرده و کار کرده يک سينماگر بلد و پاکيزه که در هر دستش يک اسکار دارد.

    همان «سکار» روزگاري که از ذهن ما با تيغ هم تراشيده نشد.

    اصغر فرهادي را حسادت نکنيم… عشق کنيم. آزار ندهيم

    حتي بازي را از ترامپ بردن خوش است.

    اصغر فرهادي جاي عزيزي را در آسمان راز و رؤياي من گرفت و گفت رؤيا هميشه رؤيا نمي‌ماند، من هستم.

    اسکارت را دادي به کساني بگيرند که زمين را بسيار کوچک ديدند.زمين را نقطه‌اي در جهان ديدند که انسان در آن گم بود.

    حالا تو با من در لاله‌زاري… با هم راه رفته‌ايم… پول‌هايمان را روي هم شمرديم، من با لهجه تهراني و تو اصفهاني، چه خوشيم.

    هر دو داريم از انگليسي حرف‌زدن دور مي‌شيم.مي‌گن خيلي به‌ درد‌ بخوره.

    حالا تو با من در لاله‌زاري، چرا هنوز هم آن رؤيا را داريم، من از اسکار مي‌گويم

    تو مي‌گويي با من.اصغر معرفت ميگه يکي از اونايي‌رو که بردي بده به من.»


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : امین پارسیان
تاریخ : جمعه 13 اسفند 1395
دستگیری هفت تیرکش‌های تهران پارس

دستگیری هفت تیرکش‌های تهران پارس

  • دستگیری هفت تیرکش‌های تهران پارس

    دزدان مسلح محله تهرانپارس در یک عملیات پلیسی با تعدادی اسلحه و قمه دستگیر شدند.

     به عصر ایران؛ پس از اعلام شکایت های گوناگون در خصوص سرقت در محدوده جوادیه تهران پارس رسیدگی به این پرونده در دستور کار پلیس قرار گرفت.

    در تحقیقات انجام شده، پلیس به دو جوان مشکوک شد و در نهایت موفق به دستگیری دو سارق در یک عملیات پلیسی شد.

    سرکلانتر چهارم پلیس پایتخت نیز گفت: دو سارق مسلح در محدوده جوادیه تهران پارس توسط ماموران کلانتری۱۴۴ دستگیر شدند. 

      اخبار حوادث,خبرهای  حوادث, حوادث روز


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : امین پارسیان
تاریخ : پنج شنبه 5 اسفند 1395
رپورتاژ آگهی و تبلیغات خبری

رپورتاژ آگهی چیست؟

ریپورتاژ آگهی همان (Advertorial) است

مطالبی که در این بخش قرار می‌گیرند علی‌ رغم اینکه ظاهری شبیه به سایر مقالات و مطالب دارند اما در واقع با سفارش قبلی و با هدف تبلیغات اینترنتی برای کمپانی ها و شرکت های تجاری تهیه شده‌اند.

در سایت بک لینک شاپ به آدرس www.backlinkshop.net/reportage-agahi فضای اینترنتی در برخی وب‌ سایت‌های خبری و مجلات اینترنتی نیز از چنین شیوه‌ای برای تبلیغات استفاده می‌شود. رپورتاژ آگهی یکی از بهترین روش‌های برندسازی و تبلیغات اینترنتی است که بزرگترین برندهای دنیا برای معرفی محصولات و خدمات جدید خود از آن استفاده می کنند. رپورتاژ آگهی در واقع به این دلیل تاثیرگذاری بالایی دارد که نوعی تبلیغات غیرمستقیم است و مخاطبان در زمان مشاهده آن بیشتر اعتماد می کنند و کل مطلب را مشتاقانه مطالعه می کنند.

این روش نوین و موثر برای افزایش فروش و جذب ترافیک است معمولا در رپورتاژ آگهی و تبلیغات خبری یک روال داستانی دنبال می شود و در نهایت نیاز به محصول و خدمات شما نتیجه آن داستان است. این داستان توسط یک فیلم نامه نویس و یا داستان گوی ماهر بایستی انجام شود تا تبلیغاتی بودن آن کمتر دیده شود، همچنین درج لینک شما در سایت دیگر یکی از روش های استفاده از رپورتاژهای آگهی است که این بار هدفمند و با تاثیر بالایی انجام می شود. ریپورتاژ آگهی درواقع یک خبر است که در قالب یک مصاحبه یا گزارش و یا مقاله در خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری پربازدید منتشر میشود که شامل یک تیتر جذاب، چند پاراگراف متن و عکس می باشد.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : امین پارسیان
تاریخ : پنج شنبه 18 آذر 1395