خرید سرویس خواب کودک

سن مناسب برای آموزش خواب چیست؟
اکثر مربیان خواب می گویند زمان ایده آل برای شروع آموزش خواب (یا ترویج خواب مستقل ، لزوماً با استفاده از روش فریاد زدن) بر اساس رشد کودک شما است ، اما معمولاً جایی بین چهار تا شش ماه است ، زمانی که کودک شما پناه می برد. وقت زیادی برای عادت دادن به پرستاری یا تکان دادن برای خوابیدن داشت. جنیفر گاردن ، یک متخصص کاردرمانی که Sleepdreams را در ونکوور اداره می کند ، توضیح می دهد در این مرحله ، بسیاری از نوزادان از نظر رشد از نظر آمادگی مهارت به خواب رفتن را نیز فرا می گیرند. در حدود چهار ماهگی ، برخی از نوزادان دچار رگرسیون خواب می شوند زیرا چرخه خواب آنها تغییر می کند و هر دوره چرخه خواب کمتری دارد. مک گین می گوید: "زمان خوبی برای کار روی مهارت های خواب مستقل است." خواب دیگر نوزادان در این زمان از ریل خارج می شود زیرا آنها در حال کار روی مهارت های جدید مانند حرکت در اطراف و غلتیدن هستند. برخی از والدین تصمیم می گیرند قبل از شروع یک روش آموزش خواب منتظر بمانند تا اوضاع برطرف شود ، اما شما مجبور نیستید که این کار را انجام دهید.

اگر کودک شما از شش ماه بزرگتر است ، نگران نباشید ، مک گین می گوید: "ایجاد عادت های خوب خواب هرگز دیر نیست." دیکینسون می گوید که او نه ماه را از نظر خواباندن نوزادان در طول شب ، کمی نقطه شیرین پدر و مادر می داند. وی توضیح می دهد: "آنها در سن خوبی برای درک روال هستند و نیازی به غذا خوردن در طول شب ندارند."

سن کودک شما ممکن است تعیین کند که شما چه نوع روش آموزش خواب را انتخاب کنید. می توانید یک تکنیک آرام shush-pat را با یک کودک پنج ماهه امتحان کنید ، اما به دلیل اعتراض (گریه یا فریاد) در مورد چیدمان جدید برای خواب ، مجبور خواهید شد یک کودک یک ساله را در گهواره بگذارید. قبل از چهار ماه یک روش رسمی آموزش خواب را امتحان نکنید ، تا زمانی که کودک شما بتواند مدت زمان بیشتری را بین فیدها ادامه دهد و ریتم شبانه روزی آنها شروع به رشد کند. (بسیاری از نوزادان در این سن هنوز در شب تغذیه می کنند - برخلاف تصور عمومی ، آموزش خواب مترادف با از شیر گرفتن کودک نیست.) دیکینسون می گوید بسیاری از نوزادان چهار ماهه از نظر بیولوژیکی قادر به گذراندن شب بدون تغذیه هستند ، اما این بدان معنا نیست که اگر روش های دیگر آرام سازی آنها م .ثر نیست ، نباید به آنها پاسخ دهید و به آنها غذا دهید. از آنجا که همه شرایط متفاوت است ، ما توصیه می کنیم قبل از اینکه از غذاهای شبانه کودک خودداری کنید با پزشک خود مشورت کنید.

1. بررسی و کنسول (همچنین به عنوان روش Ferber ، انقراض فارغ التحصیل ، انتظار مترقی یا روش فاصله شناخته می شود)
در روش کنترل و کنسول تنوع زیادی وجود دارد ، اما اصول کلی آن یکسان است: شما می خواهید در فواصل از پیش تعیین شده به بررسی کودک خود ادامه دهید اما هرگز او را بخورید و خواب ندهید ، زیرا این بدان معنی است که خوابیدن به تنهایی.

پس از گذراندن روال قبل از خواب ، کودک خود را در گهواره خود قرار دهید ، از اتاق خارج شوید و مدت زمان مشخصی (مثلاً یک دقیقه) صبر کنید. سپس وارد شوید و با کلماتی مانند "مامان شما را دوست دارد" یا نوعی لمس ، مانند مالش یا لم دادن ، به کودک اطمینان دهید. مک گین می گوید ترجیح دارد کودک را تحویل نگیرید. از طرف دیگر ، گاردن این روش را برای نوزادان هفت ماه به بالا ذخیره می کند. (به نظر وی ، نوزادان کوچکتر نیاز به حضور والدین دارند تا بدانند که آنها را رها نکرده اند ، به خصوص اگر آنها خود را در یک دیوانگی کار کرده اند.)

به ترک ادامه دهید و سپس آنها را بررسی کنید ، فاصله زمانی بین بازدیدها را افزایش دهید تا زمانی که به 10 یا 15 دقیقه برسید ، و فقط آن را نگه دارید تا آنها به خواب بروند. وقتی آنها از خواب بیدار می شوند ، فواصل بررسی و کنسول را دوباره از اول شروع می کنید.

کار این روش ممکن است یک هفته طول بکشد ، اما شما باید پس از چند شب پیشرفت را مشاهده کنید. بسیاری از کارشناسان توصیه می کنند که برای اطمینان خاطر خود ، یک یادداشت آموزش خواب داشته باشید. برخی والدین دریافتند که رفتن به داخل اتاق کودک را حتی بیشتر تشدید می کند و ممکن است روشی مستقیم تر مانند نابودی کامل را در نظر بگیرند.

2. انقراض یا فریاد آن (CIO)
ایده پشت انقراض (یا انقراض کامل برای تمایز آن از انقراض فارغ التحصیل شده) این است که شما می خواهید با عدم پاسخ به آن رفتار (گریه) را خاموش کنید. مانند روش چک و کنسول ، برنامه قبل از خواب را طی کنید ، آنها را در تختخواب خود بیدار کنید ، شب بخیر بگویید و بیرون بروید. این مطمئناً بحث برانگیزترین روش آموزش خواب است و حتی متخصصان در مورد اینکه بعد باید چه کاری انجام دهید اختلاف نظر دارند - همه اینها بستگی دارد که کودک شما در کدام مرحله از رشد قرار دارد و همچنین اینکه برای والدین مفید است.

به عنوان مثال ، مک گین پیشنهاد می کند کودک خود را تا صبح بگذارید ، مگر اینکه از قبل تعیین کرده باشید که او هنوز هم به غذای شبانه احتیاج دارد. مک گین می گوید: "آن شب اول می تواند خشن باشد." "آنها هر ساعت می توانند گریه کنند."

از طرف دیگر ، میتلمن به والدین توصیه می کند حداقل قبل از بازگشت به اتاق حداقل یک یا دو بیدار بمانند. سپس ، اگر کودک بعد از نیمه شب از خواب بیدار شد ، او معتقد است که اشکالی ندارد که دوباره به خانه برگردید ، برای چند دقیقه کودک خود را آرام کنید و سپس دوباره ترک کنید. وی همچنین اگر کودک شما هنوز به آنها نیاز دارد ، از برنامه ریزی در خوراک های منظم شبانه پشتیبانی می کند.

والدین اغلب از رفتن به این مسیر مردد هستند و نگران این هستند که چه میزان گریه به وجود می آورد. در حالی که مک گین انکار نمی کند که در ابتدا ممکن است دشوار باشد ، او دریافت که والدین اغلب از سرعت کار شگفت زده می شوند. او می گوید: "بله ، گریه زیاد است ، اما کوتاه مدت است." "ممکن است برای دو تا سه شب زیاد گریه کنید ، اما پس از آن هر شب کمتر و کمتر می شود." او می گوید شما باید سه یا چهار شب بهبود چشمگیری در این روش داشته باشید اما اضافه می کند که قبل از تعیین اینکه موثر نیست ، یک هفته امتحان آن مهم است.

3. روش صندلی
این یک روش آموزش تدریجی خواب است (مک گین برای اجرا برنامه دو هفته ای به مشتریان خود می دهد) و از طرف والدین نیاز به نظم و انضباط زیادی دارد. دوباره کودک خود را برای خواب آماده می کنید ، اما به جای اینکه از اتاق خارج شوید ، روی صندلی کنار تخت نشسته اید. هنگامی که آنها به خواب می روند ، از اتاق خارج شوید ، اما هر بار که از خواب بیدار می شوند ، دوباره روی صندلی بنشینید تا دوباره بخوابید. هر چند شب ، صندلی را بیشتر و بیشتر دور کنید تا زمانی که از اتاق خارج نشوید.

مک گین می گوید: "طرفدار این روش این است که مادر یا پدر آنجا هستند و حضور دارند." "اما مشکل ، احتمالاً هنوز هم گریه هایی وجود خواهد داشت ، و اکنون کودک در حال تماشای گریه شما است. واقعاً سخت است که با این روش سازگار باشم. "

میتلمن این روش را به مشتریان خود توصیه نمی کند زیرا او می گوید وجود پدر و مادر در اتاق اما عدم پاسخگویی به کودک گیج کننده است و بسته به سن کودک و مرحله رشد ، ممکن است تحریک بیش از حد نیز باشد. او می گوید: "آنها می توانند تا حدی تشدید شوند که نتوانند خود را آرام کنند."

منبع: https://ninimod.com/bed-sets/


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : امین پارسیان
تاریخ : یک شنبه 4 ارديبهشت 1400
اهمیت گردشگری در اقتصاد و مشاغل - قشم گردی

گردشگری برای موفقیت بسیاری از اقتصادهای سراسر جهان حیاتی است. در مقصد میزبان مزایای مختلفی از گردشگری وجود دارد. گردشگری درآمد اقتصاد را افزایش می دهد ، هزاران شغل ایجاد می کند ، زیرساخت های یک کشور را توسعه می دهد و حس تبادل فرهنگی را بین خارجی ها و شهروندان ایجاد می کند.

تعداد مشاغل ایجاد شده توسط گردشگری در بسیاری از مناطق مختلف قابل توجه است. این مشاغل نه تنها بخشی از بخش گردشگری هستند ، بلکه ممکن است شامل بخش کشاورزی ، بخش ارتباطات ، بخش بهداشت و بخش آموزشی باشند. بسیاری از گردشگران برای تجربه فرهنگ مقصد میزبانی ، سنت های مختلف و غذاشناسی سفر می کنند. این مورد برای رستوران های محلی ، مراکز خرید و فروشگاه ها بسیار سودآور است. ملبورن ، جمعیت استرالیا بسیار تحت تأثیر گردشگری است. جمعیت آن حدود 4 میلیون نفر است و حدود 22000 شهروند فقط در بخش گردشگری استخدام می شوند.

دولت هایی که درصد زیادی از درآمدشان به گردشگری متکی هستند ، سرمایه گذاری زیادی در زیرساخت های کشور انجام می دهند. آنها می خواهند گردشگران بیشتر و بیشتر به کشورشان سفر کنند ، این بدان معنی است که امکانات ایمن و پیشرفته لازم است. این امر منجر به جاده ها و بزرگراه های جدید ، پارک های توسعه یافته ، بهبود فضاهای عمومی ، فرودگاه های جدید و احتمالاً مدارس و بیمارستان های بهتر می شود. زیرساخت های ایمن و نوآورانه امکان گردش روان کالاها و خدمات را فراهم می کند. علاوه بر این ، مردم محلی فرصتی برای رشد اقتصادی و آموزشی را تجربه می کنند.

گردشگری یک تبادل فرهنگی بین گردشگران و شهروندان محلی ایجاد می کند. نمایشگاه ها ، کنفرانس ها و رویدادها معمولاً خارجی ها را به خود جلب می کند. مقامات سازمان دهنده معمولاً از هزینه های ثبت نام ، فروش هدیه ، فضاهای نمایشگاهی و فروش حق چاپ رسانه سود کسب می کنند. علاوه بر این ، گردشگران خارجی تنوع و غنی سازی فرهنگی را در کشور میزبان به وجود می آورند.

گردشگری یک فرصت عالی برای بیگانگان است تا با یک فرهنگ جدید آشنا شوند ، اما همچنین فرصت های زیادی را برای شهروندان محلی ایجاد می کند. این به کارآفرینان جوان اجازه می دهد محصولات و خدمات جدیدی را ایجاد کنند که فقط برای ساکنان محلی ساکن نباشد. علاوه بر این ، ساکنان مزایای ناشی از گردشگری در کشور خود را تجربه می کنند.

منبع: https://qeshmgardi.com/

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : امین پارسیان
تاریخ : شنبه 28 فروردين 1400
بوی خوب یعنی چه؟

عطر: این موضوع به اندازه غذا پیچیده است و سلیقه های فردی ما به طرز چشمگیری متفاوت است. رایحه مورد علاقه یک زن می تواند میگرن واقعی به دیگری بدهد. از نظر احساسی ، ما ممکن است عطرهای خاصی را با دوران کودکی ، اولین عشق هایمان ، احساس سبک شخصی خود مرتبط کنیم. جای تعجب نیست که ارزش صنعت عطر ایالات متحده بیش از 40 میلیارد دلار است.

برای خرید عطر و ادکلن مردانه به فروشگاه خوش آرا مراجعه کنید.

اما درست مثل غذا ، عطرها فقط به ترجیحات فردی مربوط نمی شوند بلکه کل فرهنگ ها را منعکس می کنند. در ایالات متحده ، نظرات ما در مورد بوی "خوب" ، به همان اندازه شخصی بودن ، کاملاً متفاوت از آنچه مردم مسکو یا توکیو یا دبی ترجیح می دهند متفاوت است. برداشت فقط متفاوت است. ما تا قبل از بازدید اخیر از Scent Bar ، یک بوتیک عطر مستقل در لس آنجلس ، که صدها عطر کمیاب از کشورهای مختلف را در خود جای داده است ، واقعاً هرگز این واقعیت را مورد توجه قرار نداده بودیم. مکان هالیوود غربی.
فرانکو رایت ، بنیانگذار Scent Bar ، هزاران مشتری از سراسر جهان می بیند و با ترجیحات رایحه هر فرهنگ بسیار آشنا شده است. همانطور که به نظر می رسد ، تاریخ ، سنت و حتی آب و هوا همه از طعم خاص عطر یک کشور خبر می دهند.

اگرچه جالب است که در تمام بازارها نقاط مشترکی وجود دارد. رایت به ما می گوید: "یک چیزی که ما می دانیم این است که عطرهای" تازه "و" به سبک مدرن "همچنان در بین هر کشور و هر مشتری محبوب هستند." یکی از رایحه هایی که به نظر می رسد همه فرهنگ ها را به هم پیوند می دهد Escentric Molecules Molecule 01 (80 دلار) ، یک عطر منحصر به فرد از چوب صندل که از نظر هر فرد پوشیده بویی متفاوت دارد و پرفروش ترین شماره Scent Bar است. رایت درباره این محصول می گوید: "این کاملا باورنکردنی است."

اما بیشتر رایحه ها چندان متنوع نیستند. کنجکاو هستید که ببینید "بوی خوب" در سراسر جهان به چه معناست؟

ژاپن و کره جنوبی
این مشتری تمایل دارد به سمت رایحه های زیبا و سخت پیدا شود که لطیف و مرکبات است. همانطور که رایت به ما می گوید ، در فرهنگ ژاپنی استفاده از رایحه های شدید اهانت آور تلقی می شود ، بنابراین رایحه های سبک و کم رنگ مورد تقاضا هستند.

از بزرگترین فروشندگان Scent Bar برای مشتریان ژاپنی و کره جنوبی می توان به Always Transparent Blue by A Lab on Fire (125 دلار) و L'Original توسط Andrée Putman (85 دلار) اشاره کرد.

رایت اضافه می کند که آنها اخیراً از مارک معروف پاریسی Parfums de Nicolaï یاد گرفته اند که عطر فروش شماره یک آن به ژاپن چای انجیر (157 دلار) است ، یک انتخاب "بسیار سبک و نرم میوه ای".


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : امین پارسیان
تاریخ : شنبه 28 فروردين 1400
کلایمر برقی در تهران

برای سرعت بخشیدن به کارهای خود با امنیت کامل از کلایمر های تهران کلایمر استفاده کنید.

تزئین آپارتمان های استودیویی ممکن است چالش برانگیز باشد ، اما وقتی در یک اتاق زندگی می کنید نیازی به فداکاری سبک نیست.

قبل از تزئین هر فضای کوچک ، چه یک اتاق یک نفره و چه یک استودیو ، با برخی از قوانین تزئین فضاهای کوچک آشنا شوید. آنها یک نقطه شروع عالی برای استفاده بهینه از یک فضای کوچک هستند.

تقسیم کننده اتاق
تقسیم کننده های کلاسیک اتاق عناصر تزئینی فوق العاده ای هستند که مناطق زندگی و خواب را از هم جدا می کنند.

تعداد زیادی سبک مختلف وجود دارد ، از صفحه نمایش تاشو کلاسیک گرفته تا قطعات زیبا با پارچه. آسمان حد است ، بنابراین اگر نمی توانید مطلبی متناسب با سبک خود پیدا کنید ، تهیه یک سفارشی را در نظر بگیرید.

اکثر اثاثه یا لوازم داخلی می توانند یکی از آنها را به سرعت و نسبتاً ارزان تهیه کنند. دقیقاً مانند پرده ها فضای بصری زیادی را اشغال می کنند بنابراین از آن لذت ببرید و پارچه ای را پیدا کنید که واقعاً دوست دارید.

قفسه کتاب
قفسه های کتاب نوع دیگری از تقسیم کننده اتاق است ، اما مزیت این است که آنها فضای ذخیره سازی را ارائه می دهند.

در مقابل قفسه های کتاب بسته ، موافقان و مخالفانی وجود دارد. تصمیم گیری به چند عامل بستگی دارد.

آیا احتمالاً هر روز تختخواب خود را مرتب می کنید؟ در این صورت ، قفسه بندی باز ممکن است انتخاب خوبی باشد.

این امکان را برای شما فراهم می کند تا از هر دو طرف به موارد دسترسی داشته باشید و همچنین به فضای باز و هوای شما کمک می کند. قفسه بندی باز نیز روش خوبی برای استفاده بهینه از فضای کوچک است.

آیا می خواهید یا باید فضای خواب خود را از بقیه آپارتمان خود مسدود کنید؟ قفسه های کتاب باز باعث ایجاد تقسیم واقعی بین یک تختخواب نامرتب و یک فضای زندگی جذاب نمی شوند. با این وجود ، قطع فضای بزرگتر بدون از بین بردن فضای ذخیره سازی ، کار ساده تری است.

اگر قفسه های بسته را انتخاب کردید و قسمت پشتی آن تمام نشده است ، رنگ آمیزی یا کاغذ دیواری آن را امتحان کنید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : امین پارسیان
تاریخ : یک شنبه 24 اسفند 1399
قشم گردی: سفر به جزیزه قشم

 

قشم کف دستاتونه...

می‌خواید کجا بمونید؟ چی میل دارید؟ کجا می خواید برید؟ گم شدید؟ از ما بپرسید...

تورهای گشت جزیره قشم

اگه دنبال تورهای قشم گردی هستید دقیقا جای درستی اومدید. تو سایت ما (یعنی قشم گردی) انواع تورهای گشت داخل قشم رو می‌تونید پیدا کنید:

نیم روز (برای کسایی که وقت زیادی برای قشم گردی ندارن)
تور هنگام (برای کسایی که می‌خوان فقط جزیره هنگام رو ببینن)
و البته تور یک روزه قشم گردی (برای کسایی که می‌خوان شیره جاهای دیدنی قشم رو بکشن!)
تور جزیره هرمز هم هست (که انتخاب کساییه که می‌دونن هرمز جای دیگس و قشم بدون هرمز کامل نمی‌شه)

شرایط هر کدوم از تورها رو می‌تونید تو قسمت مربوط به خودشون بخونید. نظرات کاربرا هم همونجاس (از نظر شما هم استقبال می‌کنیم.
درباره تورهای قشم گردی اگه سوالی هست حتما حتما با شماره‌های زیر تماس بگیرید.

دقت کنید که تورهای ما تورهای داخلی قشم هستن.

قشم از ۲۲ کشور جهان بزرگتره اما کمتر کسی این رو می‌دونه!! بیش‌تر کسایی که به قشم سفر می‌کنند قصدشون خریده و اصلا خبر ندارن قشم به جز خرید کلی جاذبه گردشگری، غذای محلی، سواحل بکر، و رستوران‌های خوب دارهما تو این مطلب پر از عکس شما رو با این جزیره زیبا آشنا می‌کنیم. اما قبلش دوتا نکته:

۱هر سوالی دارید می‌تونید برامون کامنت بذارید. ما در اسرع وقت بهتون جواب می‌دیم. (دقت کنید نوشتیم هر سوالی. البته خواهش ما اینه که سوال رو تو بخش مربوطه بنویسید تا از پراکندگی جلوگیری بشه) ضمنا نوشتن تجربه سفر تو کامنت فراموش نشه. مدیونید اگه تجربتون رو به اشتراک نذارید!!

جزیره قشم که متعلق به استان هرمزگانه، در تنگه‌ی هرمز قرار داره و با مساحت ۱۴۹۱ کیلومتر مربع بزرگ‌ترین جزیره ایران و همین‌طور بزرگ‌ترین جزیره خلیج فارسه! جالبه بدونید که مساحت جزیره قشم، ۲٫۵ برابر کشور بحرینه!  که خود بحرین هم دومین جزیره بزرگ خلیج فارس محسوب می‌شه.

منبع: https://qeshmgardi.com/

 

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : امین پارسیان
تاریخ : یک شنبه 20 دی 1399
فونی شاپ - خرید باتری موبایل

شرایط و قوانین خرید از فونی شاپ

۱-خرید کالا از این وب سایت بر مبنای قوانین و آئین نامه های موجود در مورد تجارت الکترونیک و با رعایت کامل تمام قوانین جمهوری اسلامی ایران صورت می پذیرد.

۲-مدت ضمانت باتری اصلی ۶ ماه از تاریخ خرید فاکتور محصول می باشد.

۳نحوه خرید از فروشگاه فونی شاپ به صورت پرداخت آنلاین بوده و امکان پرداخت در محل وجود ندارد.

۴-کلیه ارسال ها و دریافت ها فقط و فقط توسط پست پیشتاز  معمولا ۲۴ تا ۷۲ ساعت کاری به دست خریدار می رسد.

۵-هزینه های پستی به عهده خریدار می باشد فقط هزینه خدمات و بسته بندی به صورت رایگان می باشد.

۶-جهت پشتیبانی می توانید از طریق ایمیل و تلفن، واتس آپ با ما در ارتباط باشید.

۷-شرایط گارانتی تا یک هفته خریدار می تواند بدون هیچ قید و شرطی محصول را مرجوع و کل هزینه کالای خریداری شده رو دریافت کند.

۸-مشتری در طول مدت گارانتی حق یکبار تعویض کالای خریداری شده را دارد.

۹-هزینه ارسال مجدد محصول به عهده فروشنده و هزینه مرجوع به عهده خریدار است و از ارسال محصول با تیپاکس جدا خوداری فرمایید در صورتی که محصول از طریق تیپاکس مرجوع گردد تحویل گرفته نمی شود و به فرستنده برگشت داده خواهد شد

۱۰-هزینه های محصولات انصراف از خرید بین ۲۴ تا ۷۲ ساعت کاری به حساب خریدار واریز می گردد.

۱۱در صورت تغییر در شکل ظاهری باتری گارانتی باطل خواهد شد.

۱۲از مرجوع کردن محصول به صورت پس کرایه خودداری کنید چون محصول تحویل گرفته نمی شود و بازگشت می خورد.

۱۳-هنگام تحویل باتری برچسب هالوگرام کوچکی بر روی کالا چسبیده شده، چنانچه این لوگو مخدوش و یا جدا شود گارانتی باتری باطل خواهد شد و تعویض نمی‌شود.

۱۴-درصورتی که باتری شما به هر دلیلی کار نکند، زود شارژ خالی کند و یا شارژ نشود نیز شامل گارانتی تعویض می‌شود.

۱۵-چنانچه باتری ارسال شده از سمت فروشگاه با سفارش ثبت شده توسط شده توسط مشتری مغایرت داشته باشد، تمام هزینه‌های ارسال به عهده ما می‌باشد، در غیر این صورت تمامی هزینه‌ها به عهده مشتری است.

۱۶درباره باتری خراب چنانچه باتری به دلیل خراب بودن به ما برگشت داده شد، از زمان تحویل به مدت ۷۲ ساعت بعد از تشخیص و تایید خرابی باتری توسط کارشناسان ما مجددا باتری جدید ارسال می‌شود و چنانچه مدل باتری موجود نباشد وجه به شما برگشت داده می‌شود.

۱۷-در صورتی که به هر دلیلی باتری سالم به دفتر فروشگاه ما ارسال شود و هیچ گونه آثار خرابی در باتری مشاهده نشود، تمامی هزینه‌ها و مسولیت‌ها به عهده مشتری می‌باشد.

۱۸قبل از ارسال باتری به دفتر فروشگاه ما حتما با مدیریت فروش هماهنگی‌های لازم را انجام داده، سپس باتری خود را ارسال نمایید.

۱۹در صورت گم شدن یا مخدوش شدن کارت گارانتی المثنی صادر نمی‌گردد و فروشگاه هیچ مسئولیتی جهت گارانتی ندارد.

 

منبعhttps://fonishop.com/


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : امین پارسیان
تاریخ : یک شنبه 20 دی 1399
خرید تاب کودک طرح پروانه

قیمت تاب بچه اگر به دنبال خرید تاب کودک هستید معیار قیمت تاب برای شما حتما اهمیت خواهد داشت. با یک جستجوی ساده در گوگل قیمت تاب را پیدا خواهید کرد.

این اسباب بازی دارای انواع مختلف پلاستیکی، تاب موزیکال یا سایر تاب‌ خانگی است. انواع تاب‌ بازی کودک پس از خرید قابل تغییر رنگ نیست.

برای خرید تاب اسپرت انیل به سایت https://ninitabaneel.com/ مراجعه کنید.

 اگر رنگ وسیله بازی خود را نمی‌پسندید می‌توانید طرح پارچه جدید بر روی آن بدوزید. همچنین قابلیت شستشوی این تاب سلامت فرزندانمان را حفظ خواهد کرد.

 نحوه نصب تاب نیز به سادگی از بارفیکس یا سقف انجام می‌شود. مهمترین معیار خرید تاب بچه، ویژگی‌ها و قابلیت استفاده برای سنین مختلف است.

 بیشتر افراد به دنبال قیمت تاب کودک موزیکال بدون توجه به راحتی و میزان استفاده بچه در تاب هستند.

 اگر چه بر اساس بررسی صورت گرفته تاب، بهترین اسباب بازی برای نوزاد و کودک تا ۴ ساله است. اما بهتر است شما بعد از انتخاب صحیح اسباب بازی به قیمت مناسب آن توجه کنید.

تاب اسپرت آنیل تاب‌ اسپرت آنیل قابل استفاده همزمان برای دختر و پسر بچه شما است. طراحی پارچه این تاب‌ها به گونه‌ای است که هر دو جنس می‌توانند از این نوع تاب‌ها استفاده نمایند.

اگر می‌خواهید کادو یک تاب ایمن برای نوزاد فامیل یا آشنای خود هدیه دهید، این محصول اسپرت بهترین انتخاب خواهد بود. همچنین اگر تاب بچه در فضایی برای استفاده همزمان چند کودک نصب شده پس این محصول برای شما بهترین خواهد بود.

 تمامی تاب‌‌های آنیل دارای ویژگی‌های یکسان است و تنها تفاوت در طراحی پارچه آن‌ها است که تاب‌ها را به سه دسته تاب دخترانه، تاب پسرانه و تاب اسپرت تقسیم کرده است.

بازی کودک در شرایط کرونا از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. تاب بازی آنیل باعث تخلیه هیجانات و کنترل تحرک کودک شما در این شرایط خواهد شد.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : امین پارسیان
تاریخ : جمعه 15 دی 1399
خرید روتختی تک نفره

اگر به دنبال سایت یا فروشگاهی میگردین که هر چی روتختی که دلتون میخواد رو پیدا کنین، به سایت هوگان مراجعه کنید.

یک سایت معتبر با هزاران مدل روتختی با جنس درجه یک و ارزان و بعضی وقتا با تخفیفات ویژه

یعنی هر مدل روتختی که دلتون بخاد میتونید تو سایت هوگان پیدا کنید.

انواع روتختی های یک نفره، دونفره، سه نفره و در تمام طرح هارو میتونید از سایت https://hugan.ir/  پیدا کنید.

از روتختی عروسی گرفته تا روتختی اسپورت و....

تمامی محصولات این سایت با کیفیت هستند و بهترین خدمات پشتیبانی رو برای مشتری انجام میدن.

و یک چیز جالب دیگه اینکه اگه روتختی از این سایت بخرید، 7 روز ضمانت تعویض کالا هست.

یعنی شما میتونید بخرید، امتحان کنید و اگه خوشتون نیومد، میتونید با خیال راحت تعویض کنید یا کلا پس بدین و در سریع ترین زمان پول خودتونو پس بگیرین.

نحوه خرید کردن از سایت هوگان خیلی راحته، کافیه. کافیه وارد سایت بشین، و در بالای سایت گزینه لیست رو بزنین تا دسته هایی که شما دنبالش هستین رو برای شما به نمایش بذاره.

و تمامی عکس های کالاها در این سایت با سایز بزرگ به مشتری نشون داده میشن تا بتونن راحت تر انتخا ب کنن.

مراحل خرید کالا از سایت هوگان اینطوره: وارد سایت که شدین ثبت نام میکنین و آدرس دقیق خونتون رو باش شماره تماس میدین.

و در آخر مدل اراسل کالا را انتخاب کرده و پول را واریز میکنید. و موقع تحویل کالا و فاکتور خرید نیز برای شما ارسال میی شود.

چندتا از شرایط و ضوابط خرید کالا از هوگان:

شرایط و ضوابط خرید از فروشگاه هگان قشم به صورت زیر است:

1 -  خرید های زیر 250 هزار تومان مشمول هزینه ی پستی میباشد و مبلغ مورد نظر بابت هزینه ی ارسال به محصول شما اضافه می‌گردد.

2 -  هنگام تحویل محصول از مامور پست،قبل از تحویل گرفتن، بسته ی مورد نظر را به صورت کامل بررسی نمایید که از لحاظ فیزیکی ایراد و اشکالی نداشته باشد.

3 -  تمامی محصولات ما دارای گارانتی تست 7 روزه میباشد،این مهلت تست از زمان تحویل گرفتن محصول از مامور پست شروع شده و به مدت 7 روز فرصت دارید در صورت بروز هر گونه ایراد و اشکال،محصول را مرجوع نمایید.

4 - اگر در زمان تست 7 روزه ی کالا،متوجه ایرادی در محصول شدید،میتوانید محصول را به آدرس پستی ما مرجوع نمایید که در این مواقع هزینه ی مربوط به پست و مرجوع کردن کالا به عهده ی وبسایت هگان میباشد.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : امین پارسیان
تاریخ : جمعه 15 دی 1399
بابافون: خرید قطعات یدکی موبایل

بابافون بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی لوازم جانبی، با گستره‌ای از کالاهای متنوع برای تمام اقشار جامعه و هر رده‌ی سنی، برای کاربران خود «تجربه‌ی لذت‌بخش یک خرید اینترنتی» را تداعی می‌کند. «ارسال سریع»، «ضمانت بهترین قیمت» و «تضمین اصل بودن کالا» سه اصل اولیه است که بابافون از نخستین روز تاسیس سعی کرده به آن پایبند باشد.

در بابافون محصولاتی از قبیل لوازم جانبی موبایل مخصوص انواع برند ها، باتری موبایل و دوربین موبایل به فروش می رسد.

روش های ارسال کالا  : 

  • ارسال از طریق پیک موتوری ( ویژه ی شهر شیراز )

ارسال سفارشات برای همشهری های عزیز در شهر شیراز همه روزه به جز روزهای تعطیل در ساعت کاری فروشگاه از طریق الو پیک، اسنپ باکس، و یا پیک موتوری انجام میگیرد . هزینه ارسال با توجه به مسافت و تعرفه پیک توسط خریدار بعد از تحویل کالا پرداخت میگردد .

  • ارسال از طریق  پست پیشتاز ( ویژه ی سراسر کشور ) :

ارسال سفارشات برای سراسر کشور روزانه با پست پیشتاز انجام میگیرد. هزینه ی ارسال تا سقف خرید ۲۵۰۰۰۰ تومان برعهده ی خریدار و مبلغ ۱۵۰۰۰ تومان میباشد که هنگام ثبت سفارش پرداخت میگردد . ارسال سفارشات بالای ۲۵۰۰۰ تومان رایگان است .

ارسال سفارشات ثبت شده تا قبل از ساعت ۱۳ روزانه انجام میشود و سفارشات ثبت شده بعد از این ساعت روز بعد ارسال میگردد. فروشگاه نهایت تلاش خود را به کار میگیرد تا در کمترین زمان درخواست های شما کاربران عزیز را پاسخگو باشد . پس با آرامش و صبوری منتطر بمانید .

در صورتی که هر سوالی در مورد نحوه خدمات ما داشتید و یا نیاز به ثبت شکایات در مورد شیوه خدمات دارید، می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در ارتباط باشید و ما در اسرع وقت موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

شیراز، خیابان داریوش، مرکز تجاری شهر، فاز ۱، طبقه همکف، پلاک B43، فروشگاه بابافون

کد پستی: ۷۱۳۵۹۶۸۱۳۹

۰۹۰۳۲۰۵۵۰۰۲

۰۷۱۳۲۳۴۹۳۹۲

۰۹۰۱۲۹۸۰۲۵۷ پاسخگویی و مشاوره ابزار تعمیرات

 

Babaphone.ir@gmail.com

 

منبع: https://babaphone.ir/

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : امین پارسیان
تاریخ : چهار شنبه 10 دی 1399
تاثیر نقشه بر صنعت گردشگری
Post image

صنعت مسافرتی و جهانگردی غالباً از نقشه برداری برای ترویج مقصد تعطیلات ، جاذبه های محلی و بازاریابی آن استفاده می کند.

با نزدیک به 42 میلیون گردشگر امسال از انگلیس دیدن می کنند ، فرصتی بزرگ برای ایجاد جذابیت بصری از جهانگردی و مقصد در همه سطوح وجود دارد. در اینجا 3 قسمت وجود دارد که نقشه برداری می تواند نقش مهمی ایفا کند.

دولت محلی

چندین فرصت برای نقشه برداری در سطح محلی وجود دارد. مناطق روستایی و مراکز شهری ممکن است نیاز به ارتقاء جاذبه ها و مقصد محلی خود را برای اهداف تجاری یا گردشگری داشته باشند. مقامات محلی که قبلاً بودجه ای را برای اهداف مدیریت مقصد تعیین کرده اند ، ممکن است با طراوت و یا به دنبال راه حل نقشه برداری از این مزایا بهره مند شوند. یک نقشه مشخص ، دارای مناطق تجاری و تفریحی تعریف شده ، ابزار مهمی برای پیمایش و یافتن راه است. آنها همچنین به برجسته سازی امکانات و کارهایی که می توانند در منطقه مشاهده و انجام دهند کمک می کنند. اخیراً چنین پروژه ای را برای منطقه بهبود تجارت (BID) در Stratham ، لندن به اتمام رسانده ایم.

اردوگاه ها و RV ها

در این زمان از سال ، به طور طبیعی فعالیت در مورد رزرو کاروان و کمپ های مسافرتی انجام می شود. بیش از موارد جزئی ، یک نقشه خوب از یک سایت کمپینگ می تواند به فروش سایت قبل از اقامت ، نمایش ویژگی ها و امکانات موجود کمک کند. هنگامی که سایت در سایت قرار گرفت ، یک نقشه خوب حتی می تواند باعث بهبود بازدید کنندگان از محیط و طبیعت دلپذیر آنها شود. به عنوان مثال شخصی که قصد مسافرت را دارد به سایت گردشگری کجارو مراجعه می کند و از روی نقشه های آن جاهای مورد نظرش را پیدا می کند. مثلا نقشه استان مازندران را می توانید از سایت گردشگری مسافریم مشاهده کنید. (اینجا کلیک کنید)

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : امین پارسیان
تاریخ : پنج شنبه 2 مرداد 1399