پشتیبانی شبکه تیلاتل

شبکه های کامپیوتر مجموعه ای از کامپیوترها و سخت افزارها هستند که در قالب یک شبکه به هم متصل شده اند. این تجهیزات دارای سخت افزار و نرم افزارهای مورد نیاز آن مجموعه هستند. در صورت خرابی در یکی از تجهیزات یا خطوط ارتباطی شبکه، پشتیبانی شبکه تیلاتل وارد عمل می شود تا مشکل به وجود آماده را حل کند. خدمات پشتیبانی شبکه های کامپیوتری به تخصص بالایی نیاز دارد و فرد پشتیبان باید تجربه کافی در این حوزه را داشته باشد. معمولا متخصصین پشتیبانی شبکه کامپیوتر باید به هر دو بخش پسیو و اکتیو شبکه اشراف کامل داشته باشد تا بتواند مشکلات پیش آمده برای بخش های مختلف شبکه را حل کنند. از طرفی دیگر بسیاری از شبکه به دلیل وسعت و پویایی سرویس ها و خدمات نیاز به پشتیبانی ۲۴ ساعته دارند. برای بسیاری از شرکت ها استخدام پشتیبان شبکه در سه شیفت کاری ممکن نیست. از این رو برای حل این مشکل به برونسپاری خدمات پشتیبانی روی می آورند. این کار علاوه بر کاهش هزینه ها، مزیت های بسیاری برای کارفرما دارد.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : امین پارسیان
تاریخ : پنج شنبه 12 خرداد 1401
تور لحظه آخری سفریار

قیمت تور گرجستان سفریار تور گرجستان معمولا در مقایسه با مقاصد خارجی دیگر و با احتساب نوسانات نرخ ارز، از تورهای ارزان به حساب می آید و همین ارزانی یکی از دلایل پر تقاضا بودن سفر به گرجستان است. قیمت هتل ها، تفریحات و مخصوصا وعده های غذایی در گرجستان به نسبت بقیه کشورهای توریستی برای ما ایرانی ها ارزان تر است و همه ی این موارد دست به دست هم می دهند تا قیمت تور گرجستان همیشه مقرون به صرفه و جذاب باشد.

چگونه یک تور گرجستان ارزان سفریار بخریم؟

قیمت تور گرجستان و هر تور دیگری به چند عامل بستگی دارد. مثلا مدت زمان اقامت شما در آن کشور یا کیفیت و درجه هتلی که در آن اقامت دارید و حتی نوع پرواز و ایرلاینی که انتخاب می کنید هم در قیمت تور انتخابی شما موثر است.

تور گرجستان زمینی هم با استفاده از اتوبوس های متنوع برگزار می شود. اتوبوس ها معمولا از مبدا تهران و تبریز حرکت خود را به سمت گرجستان شروع می کنند. طول مدت مسیر در این حالت از تهران تا گرجستان حدودا 20 ساعت است.اگر با طولانی بودن راه میانه خوبی ندارید توصیه می کنیم که تور گرجستان هوایی سفریار را انتخاب کنید.

تور گرجستان زمینی سفریار هم با استفاده از اتوبوس های متنوع برگزار می شود. اتوبوس ها معمولا از مبدا تهران و تبریز حرکت خود را به سمت گرجستان شروع می کنند. طول مدت مسیر در این حالت از تهران تا گرجستان حدودا 20 ساعت است.

تور استانبول لحظه آخری سفریار از این قرار است که وقتی ظرفیت تور و پرواز تکمیل نمی‌شود، آژانس‌های مسافرتی در لحظات آخر تصمیم می‌گیرند تخفیف جذابی برای تور قائل شوند تا ظرفیت تور تکمیل شود. بنابراین اگر می توانید به سرعت آماده سفر شوید، با انتخاب تور لحظه آخری استانبول می‌توانید خدمات مطلوب را با قیمت کمتری تهیه کنید.

قیمت تورهای استانبول به عوامل مختلفی مثل کیفیت هتل، پرواز و همچنین نرخ ارز بستگی دارد.اما در حال حاضر با توجه به قیمت ارز، قیمت تور استانبول سفریار از اعدادی کمتر از ۴ میلیون تومان شروع شده و با افزایش کیفیت هتل و پرواز ، این قیمت بیشتر می شود.

زمستان‌های استانبول بسیار سرد است ولی اگر عاشق برف و سرما هستید به هیچ عنوان جشن سال نو میلادی و کریسمس را از دست ندهید. البته با این که در زمستان تور استانبول ارزان سفریار است ولی در ایام کریسمس قیمت‌ها مقداری افزایش می‌یابد.

اول از همه باید قید تور هتل های لوکس آنتالیا را بزنید و دنبال هتل‌های اقتصادی‌تر باشید. چون روزهای اقامت زیاد است، باید تا جای ممکن هزینه اقامت را کم کنید تا بتوانید تور آنتالیا ارزان سفریار بخرید. معمولا هتل‌های اقتصادی و کم ستاره ‌تر آنتالیا هم با کیفیت هستند زیرا این شهر توریستی است و سعی کرده اقامتگاه‌های مناسبی برای مهمانانش فراهم کند.

تور آنتالیا لحظه آخری سفریار را می‌توان دومین تور خارجی محبوب و پرطرفدار در بین ایرانیان به شمار آورد. آنتالیا معمولا گردشگرانی را به خودش جذب می‌کند که علاقمند به گذراندن تعطیلات و تفریحات آبی و ساحلی باشند. البته آنتالیا به جز ساحل، جاذبه‌های تاریخی و طبیعت بی‌نظیر هم دارد که البته این جاذبه‌ها کمتر میان ایرانی‌ها معروف شده است.

قیمت تور آنتالیا سفریار همیشه یک روند مشخص ندارد و گاهی هم قیمتش باور نکردنی می‌شود. به طور کلی، چون آنتالیا مقصد لوکس‌تری نسبت به سایر شهرهای اطرافش محسوب می‌شود، کمی قیمت‌هایش بیشتر است.

تور آنتالیا را از شهرهای دیگر ایران هم می‌توانید تهیه کنید و به تهران محدود نمی‌شود. البته تور زمینی از تهران حرکت می‌کند امّا به صورت هوایی، تور آنتالیا از تهران سفریار، مشهد، شیراز، تبریز و اصفهان هم برگزار می‌شود.

قیمت تور دبی سفریار به عوامل مختلفی از جمله مدت سفر و تعداد روزهای اقامت، زمان سفر از نظر شلوغ یا خلوت بودن مقصد، کیفیت و تعداد ستاره‌های هتل بستگی دارد. برای مشاهده قیمت روز تور دبی کافی است، مبدا، مقصد و تاریخ سفر خود را در صفحه تور دبی سفریار جستجو کنید.

تور دبی از تهران سفریار اگر قصد سفر از تهران به دبی را دارید، در کادر جستجوی تور دبی سفریار، مبدا خود را تهران و مقصد را دبی انتخاب کنید و با جستجوی تاریخ سفر خود بهترین تورهای دبی از تهران را مشاهده کنید.

همچنین می‌‎توانید برای پیدا کردن تور دبی لحظه آخری سفریار، در بخش انتخاب تاریخ، گزینه‌های مربوط به تورهای لحظه آخری دبی را انتخاب کنید.

قبل از سفر با تور دبی ارزان سفریار باید به این نکات توجه کنید برای سفر به دبی، چمدانتان را سبک بردارید. سبک بودن چمدان، شما را درگیر اضافه بار و پرداخت هزینه اضافی نمی‌کند.هوای دبی در هر حالتی گرم است. پس لباس‌های نخی، خنک و نازک را انتخاب کنید.کرم ضدآفتاب، کلاه آفتاب‌گیر، عینک آفتابی، مایو و لباس شنا را فراموش نکنید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : امین پارسیان
تاریخ : سه شنبه 10 خرداد 1401
نحوه سرویس شیشه جلوی کولر گازی

همچنین ممکن است بتوانید بادگیرها (تیغه های چرخشی که جریان هوا را هدایت می کنند) به واحدهای داخلی سرویس دهید. صورت و پشت آنها را با یک پارچه تمیز و خشک پاک کنید. حتی می توانید از جاروبرقی استفاده کنید. قبل از انجام این کار، مطمئن شوید که کولر گازی خاموش است!

نحوه تمیز کردن یونیت خارجی

کمپرسور خارجی را از هرگونه گل و گیاه دور نگه دارید و دائماً هر گونه برگ، کثیفی و کثیفی را از آن جدا کنید. قرار دادن یک سری جاروبرقی روی ورودی هوا می تواند به حذف گرد و غبار از داخل کمک کند. توصیه نمی کنیم که کولر گازی را برای سرویس قطعات داخلی باز کنید. این را به متخصصان حرفه ای آس بسپارید تا در اسرع وقت بهترین خدمات را به شما ارائه دهند!

نحوه سرویس کولر گازی باید به صورت مستمر و حرفه ای انجام شود. تکنسین ها سطح گاز کولر را بررسی می کنند، ترموستات را تست می کنند و از سالم بودن تمام اجزای داخلی مطمئن می شوند. این کار باعث افزایش عمر کولر گازی می شود. برخی از سازندگان توصیه می کنند که کولر گازی سالی یک بار سرویس شود. برخی دیگر معتقدند تا زمانی که دستورالعمل ها را رعایت کنید و فیلترها و دستگاه ها را به طور مرتب تمیز کنید، تنها در صورت بروز خطا به سرویس کولر گازی نیاز خواهید داشت!

متخصصین آس در فرآیند نحوه سرویس کولر گازی قطعات داخلی مانند کویل، پره و زهکشی را سرویس می دهند. اگر در یک محیط بسیار گرد و غبار یا مرطوب زندگی می کنید و مرتباً از اسپلیتر استفاده می کنید، ممکن است از میزان گرد و غبار و کپک در داخل سیستم تهویه مطبوع خود متعجب شوید. با به دام انداختن این گرد و غبار، عملکرد کولر کاهش می یابد، قارچ ها وارد خانه یا محیط کار شما می شوند و در صورت مسدود شدن لوله زهکشی یونیت داخلی، آب می چکد. تمیز کردن منظم فیلترهای گرد و غبار و باد و اجرای برنامه "خشک کردن" در صورت مجهز بودن به اسپلیت می تواند به جلوگیری از این امر کمک کند، اما یک سرویس تمیز کردن حرفه ای و گاه به گاه ممکن است ایده خوبی باشد.

هزینه سرویس کولر گازی را محاسبه کنید

زمان سرویس کولر گازی:

پس از هر دوره استفاده: در صورت مجهز بودن کولر، از برنامه خشک کن استفاده کنید. این برنامه رطوبت متراکم را در تبادل حرارت تبخیر می کند و از ایجاد بو و قارچ جلوگیری می کند. دو سال: صفحات فیلتر گرد و غبار را در داخل سیستم اسپلیت یا طبق دستورالعمل سیستم کانال خود تمیز یا تعویض کنید. (این کار را زمانی انجام دهید که کولر گازی روشن است، اگر در محیط پر گرد و غبار زندگی می کنید، یا اگر متوجه کاهش قابل توجهی در عملکرد کولر شدید). فیلترهای اضافی را طبق دستورالعمل تمیز کنید، مانند فیلترهای هوا. یونیت داخلی یا هر مجرا یا دریچه ای را با یک پارچه مرطوب هم در داخل واحد (تا حد امکان به راحتی در دسترس) و هم در خارج از آن پاک کنید.
سالانه: یونیت خارجی را سرو کنید و در صورت لزوم هرگونه کثیفی و انسداد را از بین ببرید.
مناطق تحت پوشش سرویس کولر گازی در تهران:

  1. سرویس کولرگازی بلوار فردوس
  2. سرویس کولر گازی شمال تهران
  3. سرویس کولر گازی مرزداران
  4. سرویس کولر گازی غرب
  5. سرویس کولر گازی ولنجک
  6. سرویس کولر گازی نازی آباد
  7. سرویس کولر گازی در غرب تهران
  8. سرویس کولر گازی شهرک اکباتان
  9. سرویس کولر گازی شهران
  10. منطقه خدمات کولر گازی 17
  11. تعمیر و سرویس کولر گازی غرب تهران
  12. سرویس کولر گازی غرب تهران
  13. سرویس کولر گازی یوسف آباد
  14. سرویس کولر گازی شهرک غرب
  15. سرویس کولرگازی در گیشا
  16. سرویس کولر گازی شهری
  17. سرویس کولر گازی صادقیه
  18. سرویس کولر گازی شرق تهران
  19. سرویس کولر گازی سهروردی
  20. سرویس کولر گازی چهاردانگه
  21. سرویس کولرگازی حکیمیه
  22. سرویس کولر گازی تهرانپارس
  23. سرویس کولر گازی تهرانسر

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : امین پارسیان
تاریخ : جمعه 6 خرداد 1401
چگونه ماشین عروس VIP کرایه کنیم؟

اجاره ماشین عروس
ماشین عروس سابقه زیادی در کمک به عروسی ما ندارد، هنوز هم برخی از قومیت ها از چهار سر برای همراهی عروس تا محل برگزاری عروسی استفاده می کنند، ماشین عروس به یک رسم رایج تبدیل شده است.

طبیعی است که زوج‌های جوان زندگی را با جوهری شروع کنند که بیشترین لذت و حس عظمت را به آنها می‌دهد، هرچند برخی از آنها این حس را از وسایل نقلیه غیرعادی مانند تراکتور، نیسان و غیره دریافت می‌کنند. .

استفاده از وسیله نقلیه شخصی به عنوان ماشین عروسی نیز رایج است، اما کیست که نداند برای داشتن یک فیلم عروسی خوب، ماشین عروسی بهتر است با ماشین مهمانان متفاوت باشد. ماشین عروس برای اجاره است.

 

 سوالات متداول

1 چگونه یک ماشین عروسی ارزان تهیه کنیم؟
یک راه راحت و ارزان برای داشتن ماشین عروس سفارشی، اجاره آن است.
2 چگونه ماشین عروس VIP کرایه کنیم؟
3 شرایط اجاره ماشین عروس چیست؟
4 برای ساخت ماشین عروس چه مدارکی لازم است؟

استفاده از وسیله نقلیه شخصی به عنوان ماشین عروسی نیز رایج است، اما کیست که نداند برای داشتن یک فیلم عروسی خوب، ماشین عروسی بهتر است با ماشین مهمانان متفاوت باشد. ماشین عروس برای اجاره است.

ماشین عروس
اجاره ماشین عروس

اجاره ماشین عروس یکی از دغدغه های اصلی عروس و داماد است، یک عروسی بی نقص و خاطره انگیز هم نیاز به ماشین عروس خاطره انگیز دارد و در این بین اجاره ماشین عروس می تواند گزینه خوبی باشد.

اجاره ماشین عروسی چشم نواز با تزیینات دیدنی از همان ابتدا باعث می شود عروس و داماد آرزوی برگزاری عروسی مورد علاقه خود را داشته باشند.

اما به خاطر داشته باشید که برای استخدام مناسب ترین ماشین عروس، نکات ساده ای وجود دارد که می توانید با رعایت آنها از انتخاب خود راضی باشید.

سعی کنید یک هفته قبل از عروسی ماشین عروس اجاره کنید، حتی می توانید یک روز قبل از عروسی آن را ترتیب دهید، اما ممکن است در انتخاب نوع ماشین محدودیت داشته باشید.

وضعیت آب و هوای روز مراسم موضوعی است که باید به آن توجه کنید مثلا در روزهای بارانی اجاره ماشین عروس معقول نیست و در روزهای گرم تزیین ماشین عروس با گل رز ممکن است کارساز نباشد. خوب .

اجاره یک ماشین کلاسیک می تواند دردسرساز باشد اگر قبل از اجاره کارکرد آن را بررسی نکرده باشید، اجاره ماشین کلاسیک تا زمانی که یک ماشین قابل اعتماد کرایه کرده باشید، رویداد شما را خاص جلوه می دهد.

اجاره ماشین عروس
اجاره ماشین عروس

هنگام تزیین ماشین عروس اجاره ای می توانید ماشین را به دلخواه تزیین کنید یا از قالب های آماده استفاده کنید تا در زمان صرفه جویی کنید و بهترین انتخاب را برای ماشین اجاره ای داشته باشید. که اگر لباس عروس بلند باشد در ماشین عروس خراب و چروک نشود.

اجاره ماشین عروس VIP
اجاره ماشین VIP یعنی اجاره ماشینی که به شما خدمات ویژه ای ارائه می دهد تا بیشترین آرامش را داشته باشید.

برخی از ویژگی هایی که هنگام اجاره ماشین VIP دریافت می کنید:

2. راننده حرفه ای در اختیار شماست

2. امکان پشتیبانی و همراهی بادیگارد

3. امکان اجاره چندین ماشین عروس حتی برای همراهان

4. امکان داشتن ماشین عروس برای ساعات بیشتر

5. پشتیبانی کامل شرکت در صورت بروز حادثه

بیشتر بخوانید: اجاره اتوبوس

 

شرایط اجاره ماشین برای عروس و داماد
شرط اصلی اجاره ماشین عروس این است که متاهل باشید و بخواهید شبی رویایی داشته باشید اما جدای از آن باید برنامه ریزی کامل عروسی داشته باشید تا بدانید چند ساعت برای کرایه ماشین نیاز دارید، چقدر می خواهید سفر کنید. این که آیا قصد دارید شهر را ترک کنید یا نه، همه اینها بر قیمت و نوع ماشینی که انتخاب می کنید تأثیر می گذارد.

یکی از شروط اجاره خودرو یک ساعته بودن آن است که معمولا شرکت به مدت 25 ساعت به شما پیشنهاد می دهد اما می توانید ساعت های بیشتری خودرو را در اختیار داشته باشید.

مدارک مورد نیاز برای اجاره ماشین عروسی
پس از انتخاب ماشین عروس مورد نظر، شرکت از شما چکی معادل مبلغ ماشین عروس انتخابی دریافت می کند.

همچنین ارائه مدارک شناسایی کامل الزامی است و در صورتی که می خواهید ماشین عروس را برای مدت طولانی تری در اختیار داشته باشید شرکت نیز می تواند از شما سفته دریافت کند و به شرکت پرداخت و شما د


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : امین پارسیان
تاریخ : یک شنبه 1 خرداد 1401
سوالات متداول در مورد بلیط هواپیما مشهد تهران

س: هواپیمای تجاری چه زمانی اختراع شد؟
پاسخ: اولین پروازهای تجاری در 1 ژانویه 1914 آغاز شد و در پایان جنگ جهانی اول، صنعت هواپیمایی جهانی در حال رشد بود.

س: آیا می توانید مخفیانه در هواپیما بخارپز کنید؟
پاسخ: بر اساس سیاست TSA 2021، بخار کردن به عنوان نقض سیاست در هواپیما در نظر گرفته می شود و در صورت دستگیری می تواند جریمه های سنگینی را به دنبال داشته باشد. با این حال، تنها در صورتی می توان یک ویپ را حمل کرد که در چمدان شما باشد. برای خرید بلیط هواپیما مشهد به تهران چارتر به سایت آس چارتر مراجعه کرده و خرید کنید.

س: بزرگترین نقطه عطف در تاریخ صنعت هوانوردی چه بوده است؟
پاسخ: صنعت هوانوردی از زمان آغاز فروتنانه خود در اوایل قرن بیستم، راه طولانی را پیموده است. اولین پرواز برقی توسط برادران رایت در سال 1903 نقطه عطف مهمی در تاریخ هوانوردی بود. در سال های بعد، پیشرفت سریعی در توسعه زیرساخت های هواپیما و هوانوردی حاصل شد.

س: چرا هنگام فرود یا برخاستن نمی توانیم از حمام استفاده کنیم؟
پاسخ: همانطور که کارشناسان معتقدند، بیشتر تصادفات هنگام فرود یا برخاستن رخ می دهد، زیرا هیچ کمربند ایمنی در توالت وجود ندارد تا به شما کمک کند. این همچنین می تواند منجر به یک موقعیت جدی با شانس بسیار کمتری برای فرار شود.

س: حقایق اقتصادی در مورد هواپیما چیست؟
پاسخ: این صنعت یک پیوند اساسی بین نقاط مختلف جهان ایجاد می کند و به فعالیت های اقتصادی جهانی کمک زیادی می کند. طبق گزارش یاتا، حمل و نقل هوایی نزدیک به 65 میلیون شغل را پشتیبانی می کند و 2.7 تریلیون دلار فعالیت اقتصادی در سراسر جهان ایجاد می کند.

آیا این حقایق هواپیما تعجب آور نیست؟ خوب، اینها برخی از حقایق مهم در مورد هواپیما هستند که اگر از علاقه مندان به سفر هستید باید بدانید. دنیای هوانوردی چیزهای عجیب و غریب زیادی دارد که مسافران ممکن است حتی درباره آنها نشنیده باشند. مهم نیست که صنعت هوانوردی چقدر به نیاز به هواپیماها و زیرساخت های جدید پاسخ می دهد.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : امین پارسیان
تاریخ : جمعه 21 ارديبهشت 1401
دانلود فیلم سینمایی در ژانر جنایی همراه با معرفی ژانر جنایی در سینمای جهان

ژانر جنایی

ژانر جنایی با هر دو طرف سیستم عدالت کیفری سروکار دارد، اما بر مسائل قانونی یا دعاوی مدنی و اقدامات قانونی تمرکز نمی کند. بهترین فیلم‌های جنایی اغلب مناطق خاکستری اخلاقی را اشغال می‌کنند که در آن تعریف قهرمانان و تبهکاران بسیار دشوارتر است. بسیاری از بهترین فیلم های مارتین اسکورسیزی یا فیلم های کوئنتین تارانتینو در ژانر جنایی قرار می گیرند.

نبرد تفنگ حرارتی

کپر

ژانر فرعی کپر توسط گروهی از جنایتکاران، اغلب غیر خشونت آمیز، تعریف می شود که دست به دزدی یا شغل می زنند. در مقایسه با سایر ژانرهای جنایی، یک کپر اغلب طنزآمیز است و ماهیت کمتری دارد. سابق. یازده اقیانوس (2001)، ماهی به نام واندا (1988).

سرقت

ژانر فرعی دزدی توسط یک جنایتکار یا گروهی از جنایتکاران تعریف می شود که قصد دارند چیزی ارزشمند را بدزدند و در مقایسه با یک داستان کپر لحن جدی تری دارند. آزمودنی‌ها باید مجموعه‌ای از موانع را طی کنند و از اجرای قانون اجتناب کنند، و اغلب «فرار» گنجانده می‌شود.

سابق. گرما (1995)، امتیاز (2001).

گانگستر

یک داستان گانگستری دنبال می شود و دنیای جنایات سازمان یافته را بررسی می کند. یک فیلم ممکن است شامل جنایات سازمان‌یافته باشد، اما اگر بیشتر داستان به بررسی جرایم سازمان‌یافته نپردازد، در این زیرژانر قرار نمی‌گیرد.

سابق. Goodfellas (1990)، Boyz in the Hood (1991) تنها برخی از بهترین فیلم های گانگستری هستند (با بهترین فیلم های مافیایی اشتباه نگیرید).

پلیس (پلیس)

ژانر فرعی پلیس یک پلیس خیابانی (نه کارآگاه) را دنبال می کند که به عنوان یک افسر قانون با مجرمان، جنایات و سبک زندگی کلی سر و کار دارد. ممکن است متوجه شوید که برخی از فهرست‌ها دارای فیلم‌های پلیسی و پلیسی در هم تنیده هستند، اما برای فهرست ما، ما بر روی پلیس‌های ضرب و شتم تمرکز می‌کنیم.

سابق. پایان دیده بان (2012)، پلیس بورلی هیلز (1984).

"اعصاب بعضی ها، ها؟"

کاراگاه

یک داستان کارآگاهی یک بازپرس یا مجموعه ای از بازرسان را دنبال می کند، چه خصوصی و چه به عنوان نماینده یک دولت، و سرنخ ها و افشاگری های یک پرونده یا مجموعه ای از پرونده ها را دنبال می کند.

سابق. L.A. Confidential (1997)، Se7en (1995).

دادگاه

ژانر فرعی دادگاه مستلزم این است که بیشتر داستان در داخل اتفاق بیفتد یا از رویدادهایی که به یک پرونده قضایی مرتبط هستند پشتیبانی کند.

سابق. چند مرد خوب (1992)، زمانی برای کشتن (1996).

رویه ای

یک رویه با پیروی از رویدادهای ثابت روز به روز تحقیق، حل و تعقیب جرم تعریف می شود. رویه‌ها اغلب به موقعیت‌هایی ختم می‌شوند که مجریان قانون درس ارزشمندی آموخته‌اند، اما زندگی آنها ممکن است به طور غیرقابل برگشتی از هر مورد خاص تغییر نکند. سابق. قانون و نظم (1990)، معاون میامی (1984).

آرشیو دانلود فیلم سینمایی از اینجا

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : امین پارسیان
تاریخ : چهار شنبه 7 ارديبهشت 1401
چگونه ژل به گونه ها تزریق می شود؟

ژل را به گونه افراد دارای صورت کشیده تزریق کنید
یکی از کاربردهای اصلی فیلرها اصلاح فرم صورت به دلخواه هر فرد به صورت نیمه دائمی است. تزریق ژل گونه معمولاً برای صورت های کشیده بهترین است. زیرا با بزرگتر شدن گونه ها، شکل صورت از مستطیل به دایره و بیضی تغییر می کند. بهترین ژل برای تزریق گونه افرادی که از وضعیت عمومی صورت خود راضی نیستند، همان جودرم و رستیلین است که در کلینیک زیبایی هلیا نیز استفاده می شود.

چه مقدار ژل برای تزریق کافی است؟
این کاملا نسبی است. واحد تزریق ژل سی سی است و تعداد سی سی فیلر برای تزریق به گونه ها به عوامل زیر بستگی دارد:

فرم و ایده آل مورد نظر متقاضی
پتانسیل و خاصیت ارتجاعی بافت پوست یک فرد
سن فرد
فرم صورت
صلاحدید و نظر پزشک

آمادگی لازم قبل از تزریق ژل به گونه ها
ابتدا باید مرکز معتبری را انتخاب کنید که دارای تیم پزشکی ماهر باشد. سپس نوبت و مشاوره رزرو کنید. پس از مشاوره با پزشک متخصص، در مورد هزینه تزریق ژل گونه، ماندگاری، فواید، عوارض جانبی، مراقبت، فرم ایده آل و نتایج مطلوب صحبت کنید. سپس در صورت تمایل تزریق کنید. ممکن است لازم باشد قبل از تزریق موارد زیر را در نظر بگیرید:

2 هفته قبل از تزریق باید از داروهای رقیق کننده خون مانند آسپرین خودداری کنید.
همچنین دو هفته قبل از تزریق فیلر از استعمال دخانیات و الکل خودداری کنید.
اگر حساسیت دارویی دارید یا به داروی بیهوشی حساسیت دارید، باید به متخصص خود اطلاع دهید.
شب قبل از تزریق دوش بگیرید تا پوست از آلودگی ها پاک شود و از خطر عفونت جلوگیری شود.
در روز تزریق از هیچ گونه آرایشی استفاده نکنید.
در روز تزریق حتما لباس دکمه دار بپوشید تا در حین تعویض فشاری به صورت وارد نشود.
بهترین ژل را برای تزریق گونه انتخاب کنید و با مشورت پزشک در مورد آن صحبت کنید. تزریق ژل به گونه و نحوه انجام آن چگونه ژل به گونه ها تزریق می شود؟ پس از مشاهده تمامی موارد، نوبت به تزریق ژل به شرح زیر می‌رسد:

ابتدا روی یک صندلی ثابت خواهید بود. پزشک یک بی حس کننده موضعی را به ناحیه آسیب دیده تزریق می کند تا در حین تزریق دردی احساس نکنید. گاهی اوقات می توان این مواد بی حس کننده را با ژل ترکیب کرد و به گونه تزریق کرد که این عمل توسط دکتر خراسانی در کلینیک هلیا با دقت انجام می شود.
در مرحله بعد ژل با سوزن های مخصوص و با دقت به گونه ها تزریق می شود. حداقل زمانی که ممکن است برای تزریق ژل به گونه طول بکشد حدود نیم ساعت است.
اگر از بهترین ژل برای تزریق گونه استفاده شود، بلافاصله نتایج شگفت انگیزی را مشاهده خواهید کرد. البته در بیشتر موارد گونه ها متورم می شوند و کمی بزرگتر از حد اولیه به نظر می رسند. اما با توجه به غیر تهاجمی و غیر جراحی بودن این روش، دوره نقاهت خاصی وجود ندارد. بلافاصله پس از تزریق می توانید مطب را ترک کنید، رانندگی کنید و حتی سر کار بروید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : امین پارسیان
تاریخ : جمعه 12 فروردين 1401
باتری اصلی موبایل هواوی

از زمانی که هواوی گوشی‌های هوشمند پیشرفته‌ای را طراحی و تولید کرد که می‌توانست با برندهای معتبر مانند سامسونگ رقابت کند. متمرکز؛ عمر باتری هواوی به یکی از مشکلات موبایل های این شرکت تبدیل شده است.

مثلا باتری موبایل هواوی پی 30 یا آنر 8 ایکس که واقعا مشخصات بالایی دارد و به دلیل امکانات زیاد قیمتش نسبت به برندهای دیگر ارزانتر است. از نظر عمر باتری موبایل نتوانسته رضایت مصرف کنندگان خود را جلب کند.

بسیاری از کاربران هواوی پس از گذشت حداکثر یک تا دو سال مجبور به تعویض باتری تلفن همراه هواوی هستند زیرا شارژدهی کافی را در خود نگه نمی دارد و سایر کاربران دیگر نمی توانند از اپلیکیشن های مختلف گوشی موبایل هواوی خود استفاده کنند.

قیمت باتری گوشی هواوی اصل چندان بالا نیست و می توانید باتری گوشی هواوی را با قیمت های بسیار مناسب در بازار پیدا کنید.

یکی از مشکلات اصلی کاربران این برند، یافتن باتری اصلی موبایل هواوی است.

زیرا این برند توسط یک شرکت چینی ساخته شده است; بسیاری از باتری های تقلبی چینی از باتری اصلی هوآوی تقلید می کنند و به جای باتری اصلی، باتری موبایل ارزان قیمت هواوی را می فروشند.

متأسفانه، یافتن فروشنده موبایل هواوی که بتوان به آن اعتماد کرد نیز تا حدودی دشوار است.

زیرا بسیاری از فروشگاه های لوازم جانبی موبایل از نام این برند معتبر استفاده می کنند و خود را نماینده هواوی موبایل معرفی می کنند و از این طریق به جای باتری اصلی گوشی هواوی لوازم جانبی مخصوصا باتری های مشابه هواوی را به مشتریان می فروشند. .

در چنین بازار آشفته ای، توصیه می کنیم برای اطمینان از اصالت باتری گوشی هواوی، باتری مورد نظر خود را مطابق با مدل گوشی هوشمند خود از فروشگاه فونی شاپ سفارش دهید و از اصالت باتری گوشی هوآوی اصل با ضمانت 6 اطمینان حاصل کنید. ماهانه همچنین دارای یک فروشگاه تلفن. خرید خود را انجام دهید

پس از تعویض باتری موبایل هواوی با باتری اورجینال، بهتر است برای افزایش عمر باتری، نکات زیر را رعایت کنید:

در تنظیمات پیشرفته باتری موبایل هواوی گزینه حالت صرفه جویی در انرژی را روشن کنید.

به این ترتیب باتری اصلی هواوی چند ساعت بیشتر دوام می آورد.

به عنوان مثال، این گزینه زمان خاموش شدن صفحه نمایش را در صورت عدم استفاده به 10 ثانیه کاهش می دهد که تا 20 درصد در عمر باتری شما صرفه جویی می کند.

هوآوی همچنین در موبایل های جدید خود گزینه Ultra Power Saving را برای کاربران خود طراحی کرده است.

 

https://fonishop.com/product-category/battery/battery-huawei/

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : امین پارسیان
تاریخ : یک شنبه 7 فروردين 1401
ریور پوکر دارای تورنومنت هایي با جوایز مجموعا بالای 300میلیون تومان در هفته میباشد

توسط وب سایت پوکر است. این سایت برای کاربرانی که به دنبال پرداخت آنی جوایز خود هستند یک انتخاب عالی به شمار رفته و بیشتر شهرت خود را مدیون واریزی های دقیق و سریع خود است. جلوگیری از تقلب : وقتی از پوکر پولی صحبت می شود همه به دنبال ترفند های تقلب و جلوگیری از آن هستند . بر طبق یک قانون نا نوشته بهتر است که در یازی پوکر اگزاس هولدم وقتی به مرحلههای پایانی میرسید کمتر بلوف بزنید. علاوه بر بازی پوکر تگزاس هولدم ، پوکر اوماها نیز داشته باشند. به طوری که شما می توانید علاوه بر واریز و شارژ حساب از طریق درگاه مستقیم بانکی با ریال، جوایز و بردهای خود را در سریع ترین زمان ممکن به حساب تان واریز نمایید. اگر تعداد میزهای بازی کم باشد، افراد نمی توانند بازی دلخواه خود را انتخاب نمایند و نتیجه ی مورد نظر خود را نیز دریافت نخواهند کرد.در لیست معرفی بهترین سایت های پوکر آنلاین ایرانی در پوکر یاب شلوغ ترین سایت های پوکر ایرانی با درگاه مستقیم بانکی معرفی شده اند.در این سایت های پوکر آنلاین با پول واقعی شما میتونید با کارت شتاب واریز و برداشت داشته باشید. برای اکثر کشورهای دنیا سن 18 سال سن قانونی محسوب میشود و در سایتهای پوکر، شرطبندی و کازینو نیز این امر صادق است. بهترین سایت پوکر با پول واقعی باید ایمن ، دوستانه ، قانونی و معتبر باشد. شما با مراجعه به صرافی معتبر پرسپولیس باید کارت هواداری ارز دیجیتال باشگاه محبوب پرسپولیس را دریافت کرده و به بخش پشتیبانی سایت پوکر آنلاین پرس پوکر اعلام نمایید که دارای این کارت هستید تا قابلیت پرداخت از درگاه ارز دیجیتال برای شما فراهم گردد. بعضی از این درگاه ها مطمئن نیستند، و از اطلاعات کاربر ها سو استفاده می کنند. ما بیشتر بازی های پوکر رایگان را در هر کجا آنلاین ارائه می دهیم، بنابراین مطمئن شوید که یک بازی هیجان انگیز، سرگرم کننده در پوکر را پیدا کنید که آیا شما عاشق بازی های هولدم (روباز)، گلاد، قرعه کشی و غیره هستید. و مهمتر از همه ی ؛ شـما میخواهید مطمئن شوید کـه صندلی سمت چپ بازیکنانی مانند این را میگیرید. خرید سایت پوکر آنلاین پرس پوکر در سال ۱۳۹۹ انجام شده و مدیر جدید این سایت نام قبلی را به کل حذف کرده و با نام جدید شروع به فعالیت و تبلیغات نموده است​.

برای شروع بازی با حرفه اي ها، در نخستین قدم می توانید با دوستانتان پوکر بازی کنید و سپس سراغ بازی با حرفه اي ها بروید. با این حال، عده اي از سایت ها نسبت بـه سایرین معتبرتر و قابل اعتمادتر هستند. اگر بخواهیم به گوشه ای از این ویژگی ها اشاره نماییم می توان مواردی مثل درگاه شارژ اختصاصی ریالی، شارژ سریع و آسان ووچر و پرفکت مانی، تیم پشتیبانی ۲۴ ساعته و حرفه ای، اپلیکیشن اختصاصی اندروید و iOS، برگزاری تورنمنت های پوکر به صورت هفتگی با جوایز عالی و … شلوغ ترین سایت پوکر از نظر ما شامل بهترین سایت بازی پوکر آنلاین با پول واقعی است چرا که تنها سایتی میتواند اعتماد ها را به سمت خود جذب کند که واریز و برداشت آن با درگاه مستقیم بانکی بدون دردسر و امنیت بالا باشد و در آن شاهد بازی کردن سوپر استارهای پوکر ایران هستید که با ده ها میلیون پول بر سر میز های پوکر نشسته و با هم رقابت میکنند. توجه داشته باشید که گاهی با داشتن دست ضعیف و با شرط بندی های ریسک دار و بلوف میتوان حریف را وادار کرد که دست را بریزد و شما برنده شوید، ولی این کار نیاز به تجربه و ریسک پذیری بالا دارد. این روش واریانس بازی را بالا برده و تاثیر مهارت بازیکن را در ان کاهش میدهد.محاسبات اندازه پات-استک بازیکنان و دیگر ریاضیات پوکر، در پوکر انلاین میزان استک بازیکنان و اندازه پات ان ها بصورت اتوماتیک محاسبه میشود و به انها نمایش داده میشود. ممکن اسـت دو بازیکن روی یک میز باشند و با استفاده از نرمافزاری مثل اسکایپ یا واتساپ در حال ارتباط با یکدیگر باشند. بـه جای آن بین یکدیگر چیپ جابجا میکنند و پولشویی انجام میدهند. چند بازیکنی که همیشه با یکدیگر وارد پات میشوند. محمد اما یکی از آنهاست که درها با اسمش باز میشوند. کازینوهای آنلاین مجلل زیرزمینی تهران در حالی به فعالیت مشغولاند٬ که بر اساس قوانین جزایی ایران همهی افرادی که در خرید و نگهداری “آلات قمار”٬ ایجاد فضای آن و “مبادرت به آن” دخیل هستند مجرم شناخته میشوند و جرایم نقدی٬ شلاق و زندان در انتظار آنهاست. این بـه طور معمول بـه عنوان TAG یا سبک تنگ و تهاجمی پوکر شناخته میشود. حریفهایی که بـه نظر میرسد قدرت یا بینش ماورایی دارند. همچنین تورنمنت های مختلفی که این سایت برای بازیکنان پوکر در نظر می گیرد مورد دیگری است که در نهایت به کسب سود بیشتر به کاربران کمک می کند.

همچنین اگر شـما و دوستانتان تازه کار هستید، بـه مدتی زمان نیاز دارید تا بـه منو بازی عادت کنید. و اگر شما به یک بازی جدید هستید، به شما همه چیزهایی را که باید بدانید برای شروع آنلاین به شما بگویید - از طریق هر یک از بازی ها در زیر برای اطلاعات دقیق در مورد قوانین و نحوه بازی کلیک کنید. بـه همین دلیل اسـت کـه من اخیراً این 50 صفحه راهنمای BS رایگان را برای یادگیری دقیق نحوه شروع خرد کردن این بازیها نوشتم. بـه همین دلیل باید در جهت شناسایی و بررسی آن ها بـه شدت تلاش کنیم. یکی از نقاط مثبت سایت بت فوروارد قوی بودن تیم پشتیبانی و فعال بودن آن ها در طول شبانه روز است. به روز بودن و داشتن لایسنس خیال شما را از بسیاری مشکلات احتمالی راحت می کند. شما عزیزان با داشتن آدرس ثابت و همیشگی ما میتوانید روزانه به سایت ما سر بزنید تا معتبر ترین سایت ها رو پیدا کنید دقت داشته باشید که تمامی سایت ها کاملآ تست شده و معتبر هستند و با خیال راحت میتوانید در سایت های معرفی شده به پوکر آنلاین یا بت ورزشی بپردازید. مطمئناً خانه از هر خرید تورنمنت و عده اي از قابلمه هاي بازی نقدی یک “چنگک” ثابت کوچک میگیرد. همچنین حتما حتما کانال تلگرام تک تک سایت های پوکر آنلاین با پول واقعی معرفی شده را دنبال کرده تا از تمامی تورنمنت های میلیونی و آفرهای آنها مطلع بشوید. بازیکنان علاقمند به شرکت در تورنمنت پوکر میتوانند با وارد شدن در قسمت PLAY و انتخاب سرور PLAY TOURNAMENT وارد Server تورنمنت شوند . 2. به اندازه ای میز بازی کنید که توان بازی در ان را داشته باشید برخی بازیکنان میتوانند در ۴۰ میز همزمان بازی کنند برخی دیگر نهایت در ۲ میز میتوانند بازی کنند پس اندازه میز های خود را بدانید. پس دقت کنید تا در هنگام دریافت هر بونوس شرایط و تاریخ اعتبار آن را به دقت مطالعه کنید تا نهایت استفاده را از آنها ببرید. ✅ پشتیبانی از سیستم ریک بک یعنی میتوانید ۳۰ تا ۶۰ درصد از ریک (کانیات) بازی خود را چه ببرید چه ببازید دریافت کنید. همچنین در ریور پوکر میتوانید چیپ هاي خودرا بـه شکل ریالی و یا کد ووچر پرفکت مانی دریافت نمایید. همچنین این بازی دارای انواع مختلفی اسـت، در زمان هایي کـه میخواهید هیجان و تجربه جدیدی داشته باشید. 

ریور پوکر دارای تورنومنت هایي با جوایز مجموعا بالای 300میلیون تومان در هفته میباشد. همچنین cash out در سایت آنلاین ریور بـه دو صورت امکانپذیر میباشد. ریور پوکر جزو سایت های قدیمی پوکر پولی میباشد و طی این زمان عملکرد قابل قبولی داشته و انتخاب اول سنگین بازان پوکر ایران بوده که برای برداشت های چند صد میلیون تومانی راحت و بدون دقدقه انجام پذیر باشد. سایت های لیست بهترین های پوکر آنلاین تماما دارای ناظر و سیستم تشخیص تقلب هستند. این لیست شامل شلوغ ترین سایت پوکر ایرانی میباشد که سالهاست در این زمینه فعالیت میکنند.برای راحتی شما ما چند سایت که دارای اپلیکیشن بازی پوکر برای موبایل و کامپیوتر میباشند و چند سایت که نیاز به نصب هیچ گونه برنامه ای نیستند را معرفی کردیم. همچنین باید بتوان در سایت پوکر آنلاین با کارت شتاب و درگاه بانکی حساب خود را شارژ نمود و به راحتی ارزهای دیجیتال همچون پرفکت مانی و بیت کوین را واریز کرد و یا از حساب بازی برداشت نمود. در نهایت، سایت بت فوروارد یکی از بهترین سایت های بازی پوکر آنلاین در ایران است که از پشتیبانی آنلاین ۲۴ ساعته در تلگرام و همچنین امکان ارسال تیکت در پنل کاربری برخوردار بوده و اعتبار و شهرت بسیار خوبی دارد. بسته به علاقه شما امکان بازی با موبایل، تبلت و کامپیوتر وجود دارد و به جز یکی از این دستگاه ها به اینترنت پر سرعت و ترجیحا وی پی ان نیز احتیاج خواهید داشت. شما به محض ورود به سایت مارشال بت و ثبت نام در آن می توانید از بونوس های ویژه این سایت نیز بهره مند شده و شرط بندی خود را آغاز کنید. سایت شرط بندی بت فوروارد یکی از سایت هایی است که انتخاب هزاران نفر از کاربران فارسی زبان برای انجام بازی پوکر می باشد. سایت جذاب و حرفه ای بت ناب به عنوان یک بنگاه شرط بندی بزرگ و با سابقه در ایران، میزبان هزاران نفر از علاقمندان بازی پوکر می باشد.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : امین پارسیان
تاریخ : جمعه 13 اسفند 1400
تفاوت بین مبل کلاسیک سبک چسترفیلد و مدل تاکسیدو

تفاوت بین مبل کلاسیک سبک چسترفیلد و مدل تاکسیدو
مبل تاکسیدو کلاسیک با پارچه مخمل سبز و آباژور پایه بلند طلایی با تخته سر سفید

هر دو مبلمان دارای دسته و پشتی بلند هستند. تنها تفاوت این دو سبک این است که چسترفیلد معمولا دسته های بزرگ و گرد دارد، اما مبلمان تاکسیدو دسته های صاف و مستطیلی دارند. چسترفیلدها در اصل فقط از چرم ساخته می‌شوند، اما این روزها با پارچه‌های متنوعی طراحی و تولید می‌شوند، حتی ممکن است آن را با روکش صورتی ببینید. چیزی که استایل های Chesterfield و Tuxedo را محبوب نمی کند دسته های بسیار بلند آنهاست.

 

مبل کلاسیک انگلیسی
اتاق نشیمن با کاناپه کلاسیک انگلیسی L شکل در رنگ کرم با کوسن های صورتی

طراحی این مبل از ایده های اواخر قرن نوزدهم و اوایل قرن بیستم الهام گرفته شده است. پشتی های منحنی نرم، صندلی های عمیق، دسته های کوتاه و پایه های چوبی قابل رویت که از ویژگی های بارز این سبک هستند فضای بیشتری را برای نشیمن ایجاد می کنند. این نوع از طراحی مبلمان کلاسیک به شدت تحت تاثیر مبلمان انگلیسی قرار گرفته است و همچنان یکی از پرفروش ترین طرح های مبلمان کلاسیک است.

 

مبل کلاسیک ایتالیایی
تصویر مبل کلاسیک ایتالیایی به رنگ کرم و طلایی با دو آباژور دور مبل

مبلمان کلاسیک ایتالیایی رگه هایی از قدمت دارند و سبک های هنر و معماری یونان باستان و بعد روم را جذب و تجدید می کنند. مبلمان کلاسیک ایتالیایی نوآورانه است اما در عین حال به سنت متصل است. انتخاب مبلمان کلاسیک برای فضای داخلی به معنای انتخاب زیبایی، هماهنگی و تعادل است که به نظر می رسد تحت تاثیر همین احساس خانواده های اشرافی است.

به خاطر داشته باشید که مبلمان کلاسیک ایتالیایی با فضایی بسیار محتاطانه نیاز به سادگی و تناسب دارد. در غیر این صورت، فضا کاملاً آشفته خواهد بود. یک مبل کلاسیک به سبک ایتالیایی در یک قاب چوبی تیره با سایه های طلایی فضای اتاق نشیمن را متحول می کند. علاوه بر مبلمان کلاسیک ایتالیایی، می توانید با خرید یک میز و صندلی برای تکمیل دکوراسیون با کمی هزینه اضافی، فضا را جذاب تر کنید.

این ست نشیمن رسمی با طراحی های خیره کننده فضای زیبایی را در خانه شما ایجاد می کند. کوسن، پارچه مرغوب و ساخت قاب از چوب مرغوب و مقاوم از ویژگی های این مبلمان است. برای ساخت قاب این مبلمان فقط از محصولات چوب سخت استفاده می شود. تمام اتصالات میخکوب شده و برای استحکام و دوام از چسب استفاده می شود.

 

مبل کلاسیک فرانسوی
تصویر مبل کلاسیک فرانسوی با قاب چوبی و پارچه فیلی و کوسن های قهوه ای

مبلمان کلاسیک فرانسوی بیشتر از رنگ های روشن مانند سفید، آبی، سبز و خاکستری استفاده می کنند. اگر به دنبال رنگ های گرم هستید، باید سبک های دیگر مبلمان را انتخاب کنید. بیشتر پارچه های استفاده شده در این سبک سفید یا خنثی با کتان و مخمل هستند. البته می توانید حریر و مخمل را نیز با قیمت های بالاتر انتخاب کنید.

مبلمان کلاسیک فرانسوی مدرن بیشتر از رنگ های خنثی مانند سفید و خاکستری روشن ساخته می شوند و پارچه می تواند کتان، مخمل، ابریشم و ابریشم مصنوعی باشد. رنگ های ملایم در کنار حکاکی های ساده و ظریف آن را کمی از تجمل دور می کند. می توان گفت رنگ های روشن مبلمان فرانسوی نماد آرامش هستند، البته رنگ های تیره نیز در این طرح گنجانده شده است.

سعی شده است از بهترین مواد برای تولید این مبلمان استفاده شود. استفاده از چوب راش به دلیل استحکام و کیفیت بالا، استحکام مبلمان فرانسوی را افزایش داده است. یکی از حکاکی های کلاسیک فرانسوی طرح گندم است زیرا از چوب مقاوم و با کیفیت ساخته شده و طرح های ظریف به خوبی اجرا شده است.

با توجه به ابعاد مناسب و کوچک می توانید این مبلمان را در فضاهای کوچک بچینید. از دیگر ویژگی های این مبلمان پشتی صاف و بدون منحنی و پایه های منحنی به شکل c یا s است. اگر دکوراسیون منزل شما مدرن است، خرید این سبک مبلمان توصیه نمی شود و باید خرید مبلمان فرانسوی را فراموش کنید. هرگز سبک ها را با هم ترکیب نکنید، بهتر است مبلمان کلاسیک فرانسوی را به سبک کلاسیک بچینید و از ترکیب آن با سبک مدرن خودداری کنید.

 

royal-furniture


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : امین پارسیان
تاریخ : چهار شنبه 11 اسفند 1400